Havana O La La

Annonse – inneholder ballongspons fra Festlige Ting / og dans fra Salsakompaniet


Festen på lørdag var så fantastisk ♥ ♥ ♥ Herlighet som jeg koste meg! Ling Ling var et helt magisk sted å ha festen, været var PERFEKT (heldige meg!) og jeg er så takknemlig for at jeg har så mange herlige venner som tok turen. Jeg tror vi ble rundt 70 stykker til slutt. DET er gøy det!

Disse bildene er tatt av fantastiske Anders Engebretsen (instagrammen hans finner dere her)

Egne menyer til og med! Elsker når ting blir ordentlig gjennomført når man først arrangerer. Maten på Ling Ling er virkelig 10/10! Alle gjestene skrøt av fingermaten som ble servert. Jeg spiser ofte på Ling Ling og min anbefaling er Dumpling (i fire forskjellige farger) kamskjell og Crispy Duck salat! Herremin. Alt er godt, men det er mine tre favoritter! En stor takk til Ling Ling som hjalp til for at festen skulle bli vellykket!! Jeg er så takknemlig. Ling Ling er fantastisk kult – og ligger perfekt til på brygga!

En kjempetakk til Festlige Ting som stod for pyntingen! Herregud de damene er helt rå. Jeg elsker alle ting de finner på – har brukt de i flere sammenhenger og de leverer alltid! ♥ Ballonger i alle fasonger og farger, bastvegger, palmetrær, assa wow jeg er helt blown away!

Jeg har så mange bilder fra dagen at jeg snart ikke vet hva jeg skal velge! Blir et langt blogginnlegg om jeg skal dele alle her, så det får bli en del to ♥

Som underholdning hadde jeg leid inn Salsakompaniet! De danset fantastisk salsa for oss, og lurte oss med på litt free-dancing på slutten, så utrolig gøy! Jeg har så latterlig lyst å lære meg salsa, så et av målene fra høsten er og komme seg på kurs med de for å prøve. Jeg elsker jo å danse, så dette tror jeg er midt i blinken for meg. De startet med nye kurs idag, så jeg anbefaler å ta en titt på siden deres, de er Norges største innenfor Salsa & Latin! Flere av mine venner som har gått dit og som virkelig anbefaler det!

Så må jeg takke min venninne Fredrikke Fioline for at hun spilte “Se Ilden Lyse” for oss på slutten av kvelden. Hun er helt rå på fiolin, og lager masse gøy liv! Vi bestemte oss for å være litt twins akkurat da hun spilte, hihi! Kvelden ble avsluttet på Bølgen og Moi Briskeby. FOR en dag/kveld!

12 kommentarer
    1. Hvorfor legger du ikke ut bilde sammen med kjæresten din Ola? 🙂 Alle vet at dere er sammen btw 😉

    2. Det så sjukt gjennomført og stilig ut 😀

      Antrekket var råstilig, jeg hang meg helt opp i hårbåndet ditt jeg. Det var superfint! Hvor er det fra?

      1. Tusen takk, så gøy du synes det! Det er fra en bunadsbutikk ved Grensen, hihi! Brukte det til bunaden min for to år siden <3

    3. Hei! Festen så skikkelig flott ut. Jeg bare lurer for evt egen førtiårsdag, hva koster det å leie Ling Ling en kveld?
      Ha en fin høst!

    4. Som influencer, har du noen tanker omkring all plasten du bruker til slike fester? Ballonger, sugerør osv. Og ikke minst bruken av helium til ballonger som har vært veldig omstridt.

      1. Hei. De fleste av ballongene som ble brukt er av naturgummi og 100% nedbrytbare. Bryter ned på samme måte som ett aspeløv. Det ble brukt 3 stk folieballonger til festen, men de kan brukes flere ganger. Helium som er brukt er restavfallet til heliumen som blir brukt til forsking, og er ikke miljøskadelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg