Mad Hatters Tea Party // Avsluttet

Processed with VSCO with s2 preset
GOD MANDAG! Jeg og Levi går rett på sak denne mandagsmorgenen : Hvem vil være med meg på kino på onsdag? Du? JA ♥ Jeg er en Disney jente, alltid vært og på onsdag er det endelig verdenspremiere på “Alice Through The Looking Glass.” I forkant av kinoen skal vi få kose oss på “Mad Hatters Tea Party” i ordentlig stil! Dette gleder jeg med veldig til! Invitasjonen ser slik ut :

“Du er invitert til Mad Hatters Tea Party og verdenspremiere på Alice Through The Looking Glass. Følg den hvite kaninen til …… kl 15.30 onsdag 25 mai. Vi drar samlet til Colosseum Kino hvor vi har premierebiletter kl 1745 den samme kvelden.”

Jeg kårer én vinner, som får ta med seg en venninne, så går vi på kino sammen ♥ For å delta må du (og venninnen din) være over 18 år og kunne gå på kino onsdag denne uken i Oslo. Reise er ikke inkludert, så det må du evt ordne selv! I tillegg til å vinne kino, vinner du også en fin goodiebag. Med deilig te, den første filmen “Alice In Wonderland” og veske samt accessories fra Cecilie Melli! Lucky you ♥

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

For å delta i konkurransen :

Legg igjen en kommentar på dette innlegget, og jeg kårer en vinner allerede imorgen! Vi må jo ha litt tid til å forberede oss + du må spørre venninnen din om hun kan være med. YES! Dette blir gøy. GO GO GO

Nå skal jeg på trening og løpe, geriljatrening next – og etterpå skal jeg til tannlege-spesialist å ta rotspissamputasjon, wææ. Monday funday? Nei, ikke i dag! Auch! Vi snakkes etterpå ♥ Da tenkte jeg å dele ukens matmeny, trenger inspirasjon selv, og når jeg finner den – skal jeg jaggu dele den med dere også. Ikke så lett alltid å være kreativ i matveien i en hektisk hverdag!

KLEM

 

75 kommentarer
    1. Gjorde det samme hos Spesdent for 1,5 år siden, veldig flinke folk og hadde ikkenoe ubehag under operasjonen! Ta det helt med ro etterpå og ta smertestillende fast de første dagene (ikke vent til det begynner å gjøre ordentlig vondt, da unngår du de verste smertetoppene). La Gard og Levi varte deg opp med gode supper og is, sorbetis hjelper veldig!! Masse lykke til hos tannspesialisten! <3

      1. Hehe tusen takk snille <3 Det gikk jo superfint, kjente ikke en ting! Bærte noen handleposer opp trappene til leiligheten og det bare eksploderte 😀 AU! Så nå er det inntatt smertestillende her, og skal ta mer før jeg vet smertene kommer på nytt, phew 😀 Tusen takk for gode råd. Skal lage hjemmelaget blomkålsuppe til middag og Gard og Levi er snille meg med vettu <3

        1. Uff, I know the feeling! :/ Håper smertestillende virker nå! 🙂 Hunden min var såå søt husker jeg, ville bare ligge inntil og passe på mamman sin! De skjønner så mye altså! <3 Gooood bedring til deg! 🙂

    2. OMG JAAAA. Elsker alice i eventyrland, og gleder meg så sjukt til den nye filmen!!! Dette hadde vært perfekt for å stresse ned etter all jobbing med bacheloroppgaven! 🙂 *krysser fingrene*

    3. Jeg elsker Disney, og hadde vært kjempegøy og veldig stas å dra på premieren på filmen 🙂 Har ventet lenge på at den skal komme på kino! Skulle gjerne tatt med meg verdens beste søster <3

    4. Jeg liker bloggen din så godt, og jeg har lest den i flere år nå.det er inspirerende med trening og det er gøy at du lager videoer 🙂 du er ærlig og det er bare gøy å gå innom bloggen din.har fulgt deg lenge på Instagram og det siste året på snap chat 😉 veldig gøy.
      Håper å få treffe deg siden du er ei av de få bloggerne jeg har lest lengst

    5. Ouch, det hørtes vondt ut! Hvorfor må du operere tanna?
      Så dumt at jeg har eksamen dagen etter, så kan ikke få blitt med på konkurransen 🙁
      Lykke til idag 🙂

    6. Hadde vært kjempehyggelig å kunne ta med hun ene jeg bor med på dette siden hun elsker disney filmer.

    7. Dette høres jo helt fantastisk ut 🙂 Jeg vil veldig gjerne ta med meg min BESTE venninne, Hilde, hvis jeg skulle være så heldig å vinne.

    8. Hadde vært fantastisk hyggelig å vinne nå midt i eksamenstiden! Trenger motivasjon nå sammen med min fantastiske venninne ❤️❤️

    9. Skal du ta rotspissamputasjon fordi du har en mislykket rotfylling? Eller en annen grunn? Må kanskje gjøre det selv så det er derfor jeg lurer 🙂 lykke til i hvertfall!

      1. Hei! Njaa, det også, også har jeg en bro der, og det har begynt og utvikle seg en betennelse, etc etc. Long story 😀 Men ja, det er IKKE vondt under inngrepet 🙂 Så ingenting og grue seg til 🙂

    10. Heisann 🙂 Bare ett lite spørsmål som slett ikke har med dette å gjøre… Jeg begynner oppussing av bad onsdag, og har veldig lyst på Tapwell i messing. Men får høre at de er vanskelige å holde fine og blanke. Men vil jo så gjerne. Hva er din erfaring?
      Fin blogg btw! 😀

      1. Hei! Vi har faktisk ikke kommet så langt at vi har pusset de enda, men det trengs, så vi må få makket oss til å kjøpe gullpuss! Men regner med det skal gå fint da <3 Klem

    11. JA! det hadde vært fantastisk! så den første filmen i helgen da jeg gleder meg så mye til denne nye!! omg omg omg

    12. Jeg digget videoen du la ut i går! Fortsett med litt flere videoer framover, det hadde vært så gøy. Men vet du hvor jeg kan få kjøpt det populære Calvin Klein undertøysettet i Oslo, i butikk? Håper du forstår hva jeg mener:) Ha en fin dag, Lene!

    13. Jaa, dette hadde vært gøy å få blitt med på 🙂 et lite avbrekk i en hektisk eksamensperiode hvor man kan være så snill og innvitere ei venninne som blir litt nedprioritert i disse travle tider.. Det hadde vært koselig det 🙂

    14. <3 <3 <3 wiiii! Du er bare den beste bloggeren og er en så stor inspirasjon for meg og min beste venninne!!! Det hadde vært en drømmedag å dra på kino med deg! Mange klemmer fra Thea

    15. Ååå woho! Jeg vil så gjerne på kino, og jeg vet nøyaktig hvem jeg skulle tatt med meg 😀 (en som trenger en oppmuntring)

    16. Ååh, det hadde vært perfekt siden jeg og veninnen min vil dra på kino på onsdag men ikke har bestemt oss for hva vi skal se! Hadde vært SÅ gøy å møte deg! 😀
      Klemklem<3

    17. For en kul konkurranse! Dette hadde vært helt perfekt å ta med venninnen min på, som er stor fan av Alice in Wonderland!

    18. Ååå dette vil jeg så veldig!!! Jeg ELSKER Disney! Og har ei god venninne som virkelig hadde fortjent en litt oppmerksomhet! Hun har stilt opp for meg i en tøff periode, og vil gjerne gi noe tilbake ❤️

    19. Jeg vil bli med på kino!! Og du, nå har jeg meldt meg inn på jobbsprek også! Hehe, så nå blir rompa satt i gir… (og forhåpentligvis litt strammere) 😛

    20. …og du, jeg har jobbet i blomsterbutikk i 4 år, ved siden av vgs, så kan gi deg noen gode grønne tips på onsdag, om jeg er så heldig å vinner 🙂

    21. Jeg vil mer enn gjerne være med på kino! Elsker Disney og hadde vært morsomt å få møte deg. 🙂

    22. Åh!! Jeg vil så veldig gjerne på kino, Lene!

      Jeg og min gode venninne Nicky har gledet oss til denne premieren i flere måneder, og vi har egentlig tenkt å gå å se filmen her i Fredrikstad på onsdag. Men å kunne overraske henne med å heller dra på Tea Party i forkant og så premieren på Colusseum?? Åh ja!! Jeg vil vil vil 😀

      (Forresten, tror ikke du husker dette, men jeg jobbet som frivillig på Norwegian Wood i fjor, og siste dagen så jobbet jeg som vakt ved utgangen, og du og Gard gikk forbi for å gå hjem etter siste konsert (tror det var John Mayer?) også var det så vidt jeg ikke løp deg ned for ble så giret (hehe.. flaut) men fikk iallefall ropt etter deg at jeg elsker bloggen din, og både du og Gard gliste tilbake, var veldig koselig. Ville bare dele det!)

    23. Jeg vil gjerne være med på kino! Hadde vært supert med et avbrekk i eksamens-mas og super hyggelig å møte deg 🙂

    24. Lite slår kino med en god venninne og masse te!! Nydelig veske og! Jeg vil veldig gjerne på kino i denne ellers dystre eksamensperioden..

    25. For en deilig avkobling! Jeg ønsker å ta med meg ei god venninne som flytter fra Oslo til Stavanger på fredag. En ettermiddag med henne og deg hadde vært toppers! Jeg krysser fingre og tær og håper at vi blir de heldige vinnerne. Ha en toppers kveld videre, Lene 😀

    26. Jeg vil så gjerne ta med min kjære venninne Sahar! Hun gifter seg i sommer, og jeg får dessverre ikke vært med i bryllupet hennes. Dette kan bli en liten gave fra meg til henne! I likhet med deg Lene er vi begge veldig glade i Disneyfilmer, dette hadde vært midt i blinken! 🙂

    27. Jeg og Ane Klypen vil veldig gjerne bli med deg på kino! Hun er ferdig med hjemmeeksamen på Onsdag og fortjener en skikkelig jentekveld!

    28. Lene! Jeg vil på kino hihi!
      Jeg holder på å tørke inn etter x antall dager med eksamensforberedelser. Hadde gjort seg med litt sosial omgang og ikke minst få treffe deg :D:D krysser fingrende! Flere av jentene mine har gledet seg til denne filmen! Perfekt liten overraskelse i hverdagen

    29. Hei! Jeg har veldig lyst til å dra på kino med min beste venninne. Vi er midt i stresset med eksamen nå og det hadde vært gøy å dra på kino og koble av litt. Krysser fingrene 🙂

    30. Dette hørtes ordentlig koselig ut. Jeg og min beste venninne Ingvil, som begge sitter med huet langt ned i masteroppgavene våre, har veldig lyst på at lite avbrekk. Klem 🙂

    31. omg… hoven i ansikte… hver snap….. du legger ut må du skrive at du er hoven!? av tannlege? bedøvelsen går vekk etter kun noen timer. det er vel mer at du har brukt sprøyter til å få større lepper osv. slutt å syt om noe du har gjort selv. sytepave er ikke noe inspo

      1. Haha! Uffa meg 🙂 Det må være forferdelig trist og være en sånn sur og sinna person som deg? Jeg har gjort en operasjon som gjør at jeg er hoven vettu 🙂 Ingenting å hisse seg for. Ha en nyyyydelig dag og OPP MED HUMØRET! Det er jo sol!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg