Hattejenta

Thank god it’s friday, woop. En av mine absolutte favorittdager i uken, bortsett fra lørdag – oooog søndag.. Med andre ord – Lene elsker helg! Og denne helgen er intet unntak. Idag har jeg delvis fri (men likevel ikke helt) og etter min kjære kommer hjem fra jobb – er det straka vegen til Midsund og hjem til familien. GLEDE! Pappa skal lage viltgryte med elg ikveld, og vi skal bare kose oss sammen. Og ikke nok med det. Jeg skal få hilse på lille baby Tiril for første gang! En god veninne av meg har nettopp fått en liten prinsesse, og “tante” Lene gleder seg ihjel til å hilse på. Hurra for helg og kos! I anledning helgen, tester jeg likegreit ut min splitter nye hatt! Jeg er ikke en hatteperson, men dette kommer til å bli brukt mye når våren / sommeren kommer .. Hatt BIK BOK / Jakke Zara / Levi’s shors Urban Outfitters / Cardigan BIK BOK Nå må jeg hive meg rundt å pakke joggisen og toalettsaker for oppholdet, er så klar for en natt på landet nå :-* GOD HELG mine vakre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg