Hasta La Vista

(Obs obs – innlegget ble skrevet på søndag men har ikke gått på autopublish som planlagt – derfor kommer det idag) ♥


Hei mine fine, tålmodige følgere!

Beklager mitt fravær den siste tiden. Med storsatsning på en helt ny arena – har tiden min rett og slett blitt spist opp hele januar-måned. Jeg har knapt hatt tid til meg selv, og har ikke vært særlig sosial heller. Jobbet fra tidlig morgen, til sene kvelder – januar har gått til jobb og trening.

I tillegg til utvikling av nye konsepter, salgspitcher, strategier, årsregnskap, to hemmelige og veldig spennende prosjekter jeg jobber på for 2020 – og en del andre småting, så har jeg jo nå spilt inn hele sesong 1 av podcasten min! Det har vært så utrolig, utrolig givende og gøy. Dagene har gått til å skrive konsepter, episoder, gå i meg selv litt ekstra for å by på det jeg kan by på.

Det var så skummelt å trampe inn på Universal sitt kontor for 3 uker siden – jeg hadde så høy puls første dagen jeg skulle starte å spille inn. Mens nå kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg var så nervøs – det er jo bare helt fantastisk! Å snakke høyt ut om ting, er som en slags terapi.

Jeg har valgt å kalle podcasten min «I Dybden» med Lene Orvik – nettopp fordi det er det jeg gjør gjennom alle episodene, gått i dybden. Jeg har delt traumer, usunne relasjoner, sex og singelliv, historien min, og alle erfaringer og verktøy som har gjort meg til den jeg er i dag. Jeg har med gjester – og jeg har valgt å ta med mine nærmeste venner i poden, det føles mer ekte og riktig siden jeg virkelig har lettet på sløret i denne sesongen. Det er tøffe ting, ting jeg aldri kunne vært foruten, mye latter og uhøytidelighet! En god blanding. Jeg er så stolt!! Nå har jeg virkelig brutt en barriere jeg aldri trodde jeg skulle bryte! I tillegg til at jeg har spilt inn alle 10 episodene, har vi også laget intro låt. Jeg har vært på shoot og tatt coverbilde, samt filmet til vignett som skal på youtube. For dere får også muligheten til å se podcasten, og ikke bare høre den. Det har med andre ord vært en av de mest hektiske månedene jeg kan huske å ha hatt.

Derfor er det nå ekstra fantastisk å sitte på flyet til mitt favorittsted, Tulum! Tredje året på rad. Jeg virkelig bare elsker det stedet – og kan ikke vente med å luske rundt 2 uker i herlige omgivelser, varme, sol opp og nedganger – og generalt bare prøve å være litt mer i nuet! Har vært i en boble i hele januar, og nå er jeg down to the bone supersliten. Men det har det virkelig vært verdt.

Dagene på stranden skal jeg bruke til å høre igjennom alle 10 episoder av podcasten før den klippes ned til det som skal lanseres ut til dere. Det blir ferie – men likevel ikke helt, fortsatt en god del jobb som gjenstår. Men jeg kan i hvertfall jobbe med sand mellom tærne, lucky me!! Planen er at podcasten ska lanseres siste uken i februar, én episode per uke. Er så spent på tilbakemeldingene deres – og samtidig ganske redd. Jeg uroer meg hele tiden for hva jeg har delt, men for meg så viser det bare at dette virkelig betyr mye for meg.

I helgen har jeg hatt Henriette på besøk, jeg har feiret bursdag med alle mine fantastiske venner! Bursdagen min er på lørdag, og jeg føler meg jo ganske heldig som skal få feire den i deilige Mexico. Tror aldri jeg har feiret i utlandet før – gleder meg.

Masse kjærleik!

6 kommentarer
    1. Når skal du vise frem mannen på bloggen? Det er jo ingen hemmelighet at dere er på tur sammen <3 Nyt! Habitas ser amazing ut! Hvordan er det med turister der? Mye folk?

    2. Gratulerer så mye med dagen! 🙂 Håper du koser deg max på ferie! <3 Lurer på en liten ting… Jeg er naturlig lyshudet, og får ikke brunfarge samme hvor mye jeg soler meg, men er igrunn fornøyd med det! Så, det du formidler på insta, er en mye kraftigere farge på bildene enn irl..? Har fått en følelse av at det er et stort fokus på om man drar til "syden" kun for få farge? Det er ihvertfall ett stort fokus hos mange! Så det jeg lurer på er, hvorfor fremstiller du deg/redigerer deg som du er utrolig brun, når du egentlig har en lys nordisk hud som de fleste? Takknemlig for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg