Hårfrisyrer til 17 mai

Annonse

Bolsøy Bunad med tilhørende bunadssølv

17 mai nærmer seg med stormskritt, og det er jo virkelig årets beste dag! Ingenting er som å våkne tidlig, ta på seg favoritten – nemlig bunaden, og møte venner for ordentlig hyggelig frokost ♥ Jeg elsker bunaden min av hele mitt hjerte, den betyr jo mye for meg siden den representerer Møre og Romsdal. I tillegg liker jeg å ha den på meg i hovedstaden, for det er faktisk ikke så mange andre som har den her!

Håret er det eneste jeg trenger å tenke på til 17 mai, og har tidligere pleid å kjøre blomsterkrans eller sløyfe. Nå har jeg testet ut disse nusselige hårklypene her!


Jeg liker håret enkelt til bunaden, og med disse klypene kan man enkelt lage raske, og lette frisyrer, som også er søte og passer til stilen ♥ Her kan du finne bunadsklypen som passer din bunad.

Her er tre enkle frisyrer laget med de søte klypene :

Hårklypene er fra Bjørklund, og de fører bunadssølv fra 49 distrikter i Norge, så du trenger ikke reise hjem for å kjøpe bunadssølv. Finn ut hvor du kan kjøpe dine klyper her.

Andre som gleder seg til 17 mai her eller? For en glede! Ikke lenge igjen!

16 kommentarer
    1. Helt enig, 17. Mai er en av mine favoritt dager! Heldigvis ikke mange dager igjen <3 Den hårklemmen satt virkelig prikken over i`en. Det står enten mellom den eller et hårbånd i samme mønster som det er på min bunad.
      God lørdagskveld videre, fine!

    2. Heisann! Lurer litt på hvor du flytter nå når du selger leiligheten? Er ikke lenge til overtagelse, og har ikke fått med meg kjøp av noe annet

    3. Hei Lene 🙂

      Lurer på om du kan skrive et innlegg om Styleway og utviklingen. Eller eventuelt svare her på kommentaren. Jeg husker du skrev i et innlegg at det ikke gikk så bra, og at du tapte alle sparepengene dine på prosjektet. Jeg sitter med en grunder inn i meg selv, men er veldig redd for tapet av pengene. Jeg lurer på hva det var som gjorde at det ikke gikk så bra lengre? Og så klarer jeg ikke å forstå at alle pengene ble tapt, når du ikke hadde utgifter til lokale osv. Jeg trodde oppriktig Styleway gjorde stor suksess, så lurer litt på prosessen og hvorfor det ble tap? 🙂

    4. Hei Lene! Fine hårklyper, men synes hårbåndet ditt var så fint. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i det? Hadde blitt superglad for svar! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg