Hårfin hos Hendrix hair

God kveld stjerner ♥ Kom nesten nettopp inn døren, har ikke vært hjemme siden idag tidlig. Har gått i ett på jobb, og deretter dro jeg direkte til mitt 6 hjem som vi kaller det. Så nå har jeg og favoritten min Hilde Christina gjort litt changes, igjen. Glad i å gjøre litt forandringer vi to. Så .. Ja, det ble jo nok en gang lange lokker. Kjempeglad i den lange boben også, men det er begrenset hvilke frisyrer man kan lage, og siden jeg liker å variere litt – ble det pittelitt kjedelig i lengden. Denne gangen klipte vi det en del, og farget ganske så mørkt i bunnen. Kjempefornøyd, som vanlig. Hilde – you are a star! Elsker fargen hun har fikset til meg også. Lyst og klart til våren. (Visst den noen gang dukker opp . . ) Kan jo nevne at det falt noen snøfnugg fra himmelen tidligere idag.. Håret til Hendrix kan virkelig anbefales. Det er så mykt og glansfullt.  Elsker å være på salongen og skravle med jentene. Håret i seg selv tar jo ikke så lang tid, men vi har jo så mye å snakke om – så vi blir sittende i flere timer å skravle. Herlig. Men nå er jeg sliten jente og klar for å finne hodeputen. Natta.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg