Hårfin

God ettermiddag, jeg kom nettopp inn døren her. Synes det var kjempedeilig med en luftetur fra trikkestoppet og hjem, nydelig vær ute idag. Akkurat passe kaldt og stille. Fint! Nå forbereder jeg en kjapp matbit før jeg skal hive meg i bilen. Jeg skal nemlig tilbringe kvelden hos Hilde Christina på Hendrix og bli hårfin. Det skal bli deilig! Skal på photoshoot på lørdag, så da er det greit og freshe opp litt. Nå blir det rask tomatsuppe med egg i, mmm – favoritt! Har fått fullstendig hekta på å ha vekk håret fra ansiktet, av og til er håret virkelig bare i veien. Men nå har det jo litt med at tape extensionsene har vokst ganske langt ut, og da er det beste trikset og sette det i en knute. Toppen er fra H&M / Jeans fra BIK BOK / Imorgen kommer forresten elskling på besøk! Hurra, han ringte meg tidlig idag for å fortelle at han hadde bestillt fly, og gjett hvem som ble glad i hjertet sitt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg