Hår og sminke.

Unnskyld, jeg vet jeg har vært treg med å lage dette innlegget, mange av dere som lurer på hva jeg bruker – så det skal dere få vite nå. Kanebo Pudder, total finish nr 204,5 / Solpudder isadora, nr 43 / Kost fra Elisabeth Arden. (Verdens mykeste kost, må prøves! Takk til Henriette for anbefaling.)
Maskara fra L’oreal, voluminous / Billion Dollar Brows Kit fra Coverbrands, kjøp det HER. / Lash Primer Plus fra Estee Lauder (behandler vippene, og gjør dem lengre, funker som bare det!)


Nude leppestift fra Estee Lauder, Vanilla Truffle nr 1A0.

Shampoo og balsam fra Aussie (kjøpes på Cubus), med verdens BESTE LUKT! Lukter tyggis! (Takk til Tone for anbefaling.) Shampoo, balsam og hårkur fra Redken, en utrolig bra serie, denne anbefaler jeg virkelig !
Denne serien er fra blivakker, om dere skriver KODE LENE, får dere 10% avslag, jippi. Kjøp serien HER.

Dumb blonde smoothing stuff, et fantastisk produkt som jeg bruker hver dag – håret blir som silke! Helt sant! Kjøp den HER. (Husk KODE LENE – 10% avslag)
Tigi Hairspray, kjøp den HER. (Også 10 % avslag)
Dust it fra OSIS. Ja, det var vel egentlig det – håper dere fikk noen gode tips, og svar på det dere ville vite? Hihi. Bror har kommet i hus, og i kveld er det duket for skikkelig kosekveld – med skal vi danse og film. Var forresten på Egon tidligere idag, spiste verdens beste taco salat, mmmh anbefales. Forresten, mange av dere spør om jeg ikke kan legge ut bilder av leiligheten, de ligger ute – på OM MEG. -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg