Har du en modelldrøm?

Hei hjerter! Jeg har en superfab konkurranse til dere! Om du går med en aldri så liten modelldrøm i magen, kan du bli med i konkurransen om å bli den nye modellen til L’oreal, i en reklamekampanje for Casting Creme Gloss! Gøy, ikke sant?! Det vil trekkes ut 2 vinnere som vil få en reise til Stockholm for å være med på et profesjonelt fotoshoot med dyktige stylister, frisører, make-up artister og ikke minst en av Nordens beste fotografer. Dette må du gjøre for å melde deg på konkurransen :

Konkurransen foregår fra den 20. august til og med den 15. september 2012. Jeg har også meldt meg på, så det er bare å hive seg i rundt! Så GO, GO, GO! Jeg heier på dere. Legg igjen en link med bidraget ditt her i kommentarfeltet, så skal jeg gå inn å stemme på dere! (Annonse)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg