Happydays

Ååh, jeg gleder meg sånn til å dele dette med dere! Å vise frem min fantastiske kjæreste som jeg er så ufattelig glad i! Deilig følelse! Og tenk at jeg skulle bli kjæreste med en Bergenser? Jeg elsker jo Bergensdialekten, synes den er så nydelig fin! Han er jo fra Bergen, men bor heldigvis i Oslo – noe jeg er ekstremt glad for. Og ikke mer enn 5 minutters kjøretur fra meg – perfekt! Sjarmøren min, som forøvrig er verdens snilleste og mest omtenksomme ♥ Jeg er så stolt av han på alle mulige måter, først av alt pga den fantastiske personen han er, men også pga alt han har oppnådd i en alder av 29 år. Gard er svømmer og har svømt siden han var 6 år gammel, svømmer for BSC (Bergen Svømme Club) og har vært på landslaget i 12 år. Han er den mestvinnede norske svømmeren gjennom tidene med sine imponerende 102(!!!!) gull! Jeg er så stolt av han! Ufattelig flink er han! Og ja – det må være lov å skryte av han når han er SÅ flink som han er. Her er han når han tok sitt 100 gull! Er det rart jeg er forelsket i denne sjarmøren her, eller?? Og se på han svømme, og gjøre det han kan best – er den herlig følelse! Jeg blir så stolt vet dere. Nå svømmer han ikke så aktivt som før, for nå har han blitt trener for svømmerene på NTG i Bærum, og han er superdyktig i jobben sin. Men han har opplevd så mye i karrieren sin, bodd både i USA, Australia og vært på utallige treningsleirer rundt om i verden – og tenk – han er Norges beste svømmer! Hurra for han ♥ Så ja – jeg har funnet meg en sporty og aktiv kjæreste som drar meg med på alt som er morsomt! Idag begynner vi faktisk på DYKKERKURS sammen her i Bergen. Jeg hadde aldri trodd det om meg selv, men overrasker stadig meg selv når jeg er sammen med han, han får meg til å tørre! Wææææ, gleder meg! Happydays!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg