HAPPY V-DAY

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAntrekk fra bursdagen min • Skjørt fra Designers Remix – Topp fra Bik Bok


 

Hjerter ♥ Happy Valentines day til alle dere, og god morsdag til alle flotte mødre der ute. Inkl mammaen min, stemor, svigermor og alle mine fantastiske venninner som er mamma ♥ En ordentlig kjærleiks dag idag! Jeg snek meg ut av soverommet mens Gard sov. Pakket inn gave til han, laget kaffe med sjokomelk, og deilig søndags frokost. Så overrasket jeg han etterpå, og han ble så glad! Koste oss i sengen med gave, frokost og hundenavn.. Hehehe, gått helt til hodet på meg disse hunde navnene! Men tror vi har bestemt oss for ett nå! Det får dere vite når vi henter lille. Herregud!! 5 dager igjen. Begynner å grine jeg altså, hehe. Aldri gledet meg så mye til noe før!

Nå skal vi snart møte venner for brunsj, og senere skal jeg på valentine date med jentene. Kino! Og i kveld skal jeg og Gard kose oss med god middag ♥ Hva er deres planer? Håper dere blir gjort ordentlig stas på!

Lots of love xx

9 kommentarer
    1. Hei,
      jeg så du la ut snap med bilde av kamera ditt, er dette det kamera du bruker til alle bildene du tar? utenom de du tar med mobilen da 🙂
      Også lurte jeg på om du har noe ekstra utstyr på den? Og om det er bare den som heter standar? søkte det opp på nett, og det fantes flere forskjellige med samme navn.. Leiter så etter et kamera som gir gode bilder, men ikke er så tungt å gå å bære på, slik som de store speilreflekskameraene er ..
      🙂

      1. Hei, ja 🙂 Det er det eneste jeg bruker! Jeg har to ekstra linser til det 🙂 Vet ikke om det heter standard? Men Olympus E-PL7 i hvertfall 🙂 Har to linser som tar litt bedre antrekksbilder, og som gjør at bakgrunnen blir blurry 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg