Happy saturday

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAKjole Envii Steen & Strøm – Sko Ganni

Elsker denne kjolen jeg fant på Envii her om dagen! Den er fin og sporty på samme tid, perfekt å dra over hodet når du vil være litt chill en dag. Gleder meg til å bruke denne til våren også, med brune ben og kritthvite sneakers!


For en koselig start på 5.desember! Våknet av oss selv klokken 08, og jeg spratt inn på stuen for å finne frem Gard sin gave til pakkekalenderen. Den lå fint plassert under juletreet vi har skaffet oss! Så koselig når det er mørkt i stuen og kun sette på lysene på juletreet. Skikkelig julestemning ♥ Deretter laget jeg te til oss, hentet pepperkaker og kald sjokolade fra kjøleskapet (til frokost, oops) … Tente lys på soverommet og nå har vi kost oss med film i sengen. Familystone! Aldri sett den før faktisk, den er jo fra 2005 eller noe – så det var kanskje på tide.. Ikke helt ferdig med å se den enda, så nå skal vi lage frokost før vi ser den ferdig. Klokken 12 skal Gard på julebord med guttaboys, og jeg skal på Bubbles & Brunch på Bar Tjuvholmen med jentene mine!

Ønsker dere en herlig lørdag, håper den blir finfin!

11 kommentarer
    1. Ehm.. Ikke for å ødelegge gleden din, men så du la ut snap hvor du spilte Christmas Lights og skrev “NYE Coldplaysangen”??
      Christmas lights kom ut i 2010 og er veldig manges julefavorittsang, spesielt Coldplayfans. Men du er kanskje ikke en dedikert fan om du har gått glipp av denne i fem år. Hihi 😀

      Dessuten har ikke det nye albumet til Coldplay, som ble sluppet i går, noen avtale med Spotify, så du finner ikke albumet i sin helhet der (men Spotify jobber med saken), derfor må de nye sangene høres på iTunes/Vinyl/Youtube.

      Ha en fin dag, søta 😀

    2. Hei! Så hyggelig morgen, og kjempefint antrekk (bra hverdags-inspo!). Og du, jeg synes ditt naturlige hår er det fineste jeg har sett på deg (siden det var snakk om hår her en dag), det ser så mykt, glansfullt, elegant og fresht ut 🙂 Det var med andre ord veldig lurt å droppe det ekstra håret spør du meg 😉 -C

        1. Det er jeg faktisk litt usikker på dessverre 🙁 Kanskje du kan skrive til kundeservice og høre? Klemmer

    3. hvordan får du sånn fin “topp” når du har den frisyren? når jeg prøver å sette opp håret slik blir liksom håret heeelt flatt foran også stikker liksom “hestehalen” med strikken rundt midt på hodet, type grorud-palme 😛

      1. Hehe vet ikke? 😀 Jeg bare setter den opp jeg, gjort på 5 sek 🙂 Så jeg vet ikke helt hva du gjør? Hehe, grorud-palme, så søtt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg