HAPPY HALLOWEEN

IMG_4806HAPPY HALLOWEEN FROM NEYTIRI …

WOW – jeg må få skrytt makeup artisten jeg brukte i går opp i skyene! Tale Rypdal Eide, du er helt rå. Til halloween bestemte jeg meg altså, som dere ser – for å være Neytiri i Avatar. Og når jeg bestemte meg for det, bestemte jeg meg også for å gå all in. Kostyme, accessories, sminke, hår – alt. Tale hjalp meg og sørget for en helt sinnsyk avatarlook.

Vi holdt på med sminke og hår i 4 timer igår! Tale malte meg først helt blå, deretter begynte hun å jobbe med skyggelegging, som hun for så vidt er helt rå på. Deretter gjorde hun øynene mine større, malte på hvite prikker, og gjorde leppene større ved å bruke lipliner. Herregud – jeg er helt amazed av resultatet. RÅTT!

IMG_4804Etter sminken var ferdig lagt, flettet hun cornrows-fletter på meg og puttet inn ekstra hår som jeg kjøpte på Bobby’s. Deretter malte Ragnhild (en venninne av meg) håret helt svart med svamp og hårfarge. Og så var det min tur og kle på meg, male hender og bein blå, og pynte med litt fjær her og der.. Hva synes dere om resultatet? Ble det ikke kult?

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-4Drakten kjøpte jeg på ebay, håret på Bobby’s, sminke og ører kjøpte vi på Visage på Youngstorget, og fjærene på Panduro.

Det var mildt sagt veldig trist og måtte dusje av seg Neytiri i natt.. Hehe ♥ Ville være avatar mer jeg! Tidenes halloween, gleder meg allerede til sprøtt påfunn neste år! Håper dere hadde en fin halloween feiring også?

Xx Neytiri

18 kommentarer
    1. OMG, heilt sykt bra kostyme, og sminken ble jo heilt amazing!! <3 Høres ut som helgen din har vært super. Jeg er reist hjem en tur for helgen, kvalitetstid med familie og venner. Her var det full rulle med halloween feiring for de minste. Vender snuten tilbake til Bergen i kveld. Ha en fin fin søndag videre, Lenemor!

    2. Helt rått! Wow! Da jeg så det på snap i går ble jeg helt sjokka! Vanvittig stilig! Ha en flott søndag 🙂

    3. Herlighet så kul og gjenført du var . For en flott sminke .. Lurte på hvor du har kjøpt den grønne kjolen du hadde på deg på fredag ? Den var kjempefin 🙂 . Ha en fin kveld .

    4. Wow, det var jo maks awesome! Jeg feiret også Halloween så klart 😀 Skal gjøre mer ut av kostymet neste år, gleder meg allerede jeg også! 😀

    5. Jeg tenkte ikke på den du hadde på deg på kvelden men den du hadde på dagen . Du sendte snap om at du var blitt så glad i grønn . Er på jakt etter en hverdagskjole og den så kjempefin ut 🙂

      1. Åjaaa, den 🙂 Den er fra Envii, på Steen og Strøm. Dødsfin! Kan brukes både til hverdags og fest 🙂

    6. Hei Lene,
      Nå er det snart Halloween og jeg tror jeg kjører på med ditt kostyme dette året! Neytiri 🙂 Kan jeg spørre hva dere malte fjeset med, ser ut som det satt veldig bra? Og hva farget dere håret med? Takk på forhånd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg