HAPPY EASTER

Processed with VSCO with a5 presetVille bare titte innom for å ønske alle mine gode lesere en superfin påskeaften! Espen og André kom opp her i går, og idag våknet vi til nystekte rundstykker som André hadde laget til oss, perfekt frokost! Espen passet Levi en liten time mens vi andre fikk oss en påske-skitur. Nå skal ut å grille, drikke kaffe og baileys og bare kose oss før jeg skal inn og forberede lammesteken til kvelden ♥ Været er dessverre ikke på topp, men det er heldigvis humøret så dette blir en fin dag! Snart kommer det flere venner av oss, så det blir en aldri så liten påskefest!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetDress Kari Traa – Jakke Save The Duck – Lue Solo – Moonboots & Solbriller Samsara Geilo (Sponset)

Håper dere koser dere idag, det unner jeg dere ♥ Vi skrives igjen imorgen!

LOVE fra Geilo

3 kommentarer
    1. God påske Lene:)
      Du- jeg er så heldig at jeg fikk drømmekameraet mitt i bursdagsgave idag (har bursdag i August men minner må taes vare på så fikk det på forskudd) 🙂
      Samme kamera som du olympus E-PL7, ble forelsket da jeg så det her på bloggen.
      Fulgte ikke med objektiv, sånn som det vanligvis gjør på kamereraer. Om du skulle velge ETT objektiv av de du har , hvilket ville du valgt? Til hverdagsbilder inne og ute:)
      Setter stor pris på svar! God påske!
      Ps: gjerne et innlegg om hvordan få mest mulig ut av kameraet- slike innlegg er du god på:)

      1. Hei, god påske ja <3 Åh heldige deg, det blir du fornøyd med! Da hadde jeg valgt 45 mm linsen, den tar råfine bilder. Nærbilder og antrekk. Det negative med den er at du ikke kan ta vidvinkel-bilder med den, så om du ønsker muligheten til det, velger du heller den standard linsen, 14-45 mm 🙂 Om du skal ha hverdagsbilder mest, så kanskje 14-45 er best for deg faktisk 🙂 KLEM

    2. Lene, du er så pen og skjønn og har tidenes utstråling!!! Men, den tunga, plis….
      Ha en fortsatt god påske

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg