Happy days!

Ja, det er det virkelig! Igår tok vi over leiligheten, endelig! Det skjer så mye om dagen.. Mens vi tok over igår, ringte det en dame og ville leie leiligheten vi bor i nå – og helst fra neste uke. IIK! Så vi skal plutselig flytte ut, i tillegg til all oppussingen neste uke..  Stakkars Gard, som får både meg og flyttelasset mitt på besøk i noen uker, hehe. It’s a part of the package, right? Men, selv om jeg er superlykkelig for og ha tatt over leiligheten på Aker Brygge, blir det helt fryktelig å flytte fra Tjuvholmen. Det har jo vært mitt hjem i 2 år .. Alltid litt vemodig med endringer, men det blir jo til det bedre – med egen leilighet og alt! Happy new owner  ♥ Altså, vi har mye jobb foran oss – men fy søren så gøy det blir! Jeg har tatt så mange bilder av leiligheten nå, men dere får ikke se de før vi er kommet oss et stykke på vei. Det er jo så gøy å vise før/etter bilder. Vi har gitt bort hele kjøkkenet + hvitevarene, så idag kommer det noen og henter det, og imorgen – daa skal vi slå ned veggene. Klarer nesten ikke vente jeg! Spennende! Feiret overtagelsen med deilig pizza og vin på Olivia sammen med Gard før jeg dro og møtte jentene + lille Mille og Joakim. Et vennepar av oss som er i Oslo med den skjønneste lille datteren sin. Deretter ble det rolig fredag sammen med Helen før jeg dro til Gard. Edru fredag – og oppe klokken 07 for å trene idag?! Sprekingpoeng! Min veldig flotte soon-to-be samboer  ♥ Antrekket igår // Shorts Levis / Sko Converse / Jakke Vila / Tshirt H&M / Veske Pieces Nå skal jeg hive meg irundt, for mens Gard og de monterer ned kjøkken, skal jeg på Dinesen og bestille verdens fineste spisebord  ♥ Ikveld blir det innflyttningsfest/bursdag med gode venner. Og imorgen braker det løst!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg