Happy day?

For en herlig dag, for et herlig vær, wiii! Solen skinner, det er så deilig. Nå skal jeg hoppe i bilen, og hente min søte lillesøster på 10 år, vi skal på shopping! Etter på skal jeg nyte resten av dagen sammen med familien, og til kvelden får jeg besøk av mine to besteveninner, Helen og Malene. Det er en glede i livet det, hihi. Spesiellt når man ikke kan være sammen hver dag, siden vi ikke bor i samme by. Så i kveld blir det gossip gossip, hihi. 

Ha en strålende dag da dere!


Kjole (brettet som skjørt) fra H&M
Topp Bik Bok.
Smykke H&M.
Sko ebay. 

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg