Happy day

Åh – jeg har som sagt hatt litt vondt i hjertet mitt siden Rolf Ivar dro. Av mange grunner egentlig, selv om jeg visste det kom til å bli sånn. Jeg har jo valgt dette selv, så jeg må bare ta meg sammen og være TØFF jente. Hehe. MEN, så fikk jeg gladnyheten om at Rolf Ivar kommer hit igjen allerede IMORGEN! ÅÅÅh, glede på jord!! Igår hadde jeg besøk av Malene og Lisa, to av mine beste venniner, vi laget middag og skravlet til sent på kveld. Fikk oss mange gode lattere gjorde vi også, så kjørte jeg dem hjem ut på kveldingen (det er SÅ deilig og ha bil her synes jeg..) Deretter fikk jeg skypet litt med mannen også, så det var en fin kveld! Nå er jeg på vei til Ikea, for 514 gang på èn uke. MÅ ha gardiner til soverommet. For dette går bare ikke. Jeg kler seriøst av meg ETTER at jeg har lagt meg under dynen om kveldene. Snakk om privacy liksom. HEI GARDINDER! Senere idag skal jeg hente billetter til UNICEFS humorkveld som er på søndag i Oslo konserthus. Oppfordrer alle som kan til å dra! Jeg skal dra sammen med mine tre besteste Henriette, Lisa og Malene. Om dere ikke kan dra, skru på TVNorge klokken 19.00 søndagskveld. Viktig og få med seg. SMIL. Så skal jeg en tur innom BIK BOK Karl Johan for å besøke Lisa som er på jobb, samt overtale henne til å bli med ut ikveld. Jeg skal nemlig ha mitt første vorspill her ikveld, masse jenter som kommer på besøk. Glede!! Akkurat nå angrer jeg på fargevalget på stuen. Hvitt, hvitt, hvitt. Rødvin er forbudt sier jeg bare. Yndlingskjolen min fra H&m // Veske Cubus // Casio klokke herfra // Smykke Lindex Nå tittet solen litt frem også, happy day!! PUSS PUSS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg