Happy colours

Treningsklærne er sponset
Happy colours, and happy day! Hatt noen nydelige timer sammen med Malene og Helen idag. Kvalitetstid på høyt nivå. Var en tur på Opraen, tok en kaffe og en bolle på Samson, kjøpte alt for mye snop (jeg kjøpte mest, som vanlig) og ikke minst- fikk vi sett utstillingen til BIK BOK Karl Johan. Wææ, jeg visste ikke at de hadde hengt opp plakat av meg i vinduet, og ble utrolig overrasket da jeg så meg selv henge der. Midt på Karl Johan, ble nesten litt rørt der altså ♥ SOM jeg gleder meg til den kommende uken nå!

Tights her – Topp her – Cardigan Acne – Sko Nike 

ELSKER disse glade fargene på det nye treningstøyet mitt! Fantastisk, nå kjenner jeg at treningsmotivasjonen sniker seg sakte men sikkert tilbake igjen. Har jo ikke vært på trening siden før Kroatiaturen vår. Bah, kjenner det på kondisen altså- én trapp så er jeg sliten, håpløst. På tide og snart komme seg på mølla igjen! Var ikke treningstøyet nydelig? Og jeg som elsker pasteller, passer meg midt i blinken!  Nå koser jeg meg sånn i sofaen, nydusjet, morgenkåpen er på, tøflene varmer beina og snopeposen ligger foran meg. Nå skal det lades opp til en ny og spennende uke.  Fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg