Hangover heaven

Annonse

Det BESTE i verden når man er hangover er 1. digg mat 2. nyte den sammen med gode venner ♥ Det var akkurat det jeg gjorde på søndag etter Palmesus helgen. Var så keen på noe god mat, så jeg, Henriette, Maria og Erik møttes for burgere, fries, cola og milkshakes. Og det var helt perfekt! Tommi’s Burger på Grunerløkka kan absolutt anbefales for hangover dager! Supergod mat, og man kan sitte både inne og ute. God stemning er det uansett! Vi testet litt forskjellig på menyen og jeg kan absolutt anbefale alt. Å toppe et digg måltid med en milkshake var liksom kronen på verket. Jeg vet hvor jeg skal gå neste gang jeg trenger hangover food!

Tommi’s har 3 restauranter i Oslo, (Skippergata, Torggata og Thorvald Meyers gate) de tilbyr takeaway levering, og hvis man laster ned appen Tommis Burger Joint får man 50% avslag på første bestilling ♥ DET liker vi. Iphone app / Android app.

Tommi’s Grunerløkka

I tillegg får jeg lov å dele ut GIWEAWAY :

Jeg får dele ut 4 gratis middager på Tommi’s til deg og 3 venner. Det du må gjøre er å kommentere navnet på dem du vil ha med på en «Sunday Hangover burger». Kommenter både her og på Facebook for å doble vinnersjansen din. Lykke til!


Hehe ♥

59 kommentarer

Siste innlegg