Handywoman?

Dere skulle sett meg på IKEA igår . . Tror samtlige av dere hadde fått dere en god latter. Springende rundt som en forvirret (men likevel ikke) liten spurv mellom alle reolene. Èn tralle ble til to, og de var ikke lite fulle. Godt oppfylte begge to. Og lasten som var på var ikke akkurat lett! I tillegg hadde jeg én handlevogn med stoler, og én med interiør fra markedshallen. Se det for dere. Jeg, alene – med to vogner og to stappfulle traller. Tror jeg bruke ett kvarter i kassen *flaut* . . I tillegg så var jeg forsent ute til å få varene levert igår kveld, men idag klokken fire kom de endelig! Litt av gårsdagens fangst . . Så nå har jeg hatt skrufest for meg selv siden klokken 5 i ettermiddag. Og jeg må si at jeg og IKEA møblene har kommet ganske godt overens ikveld. Ihvertfall nå . . Litt krangling i begynnelsen, og noen få svettebyger – men nå er kommode nr 3 på vei opp. Woho! Og nå er Malene kommet hjem, og er klar for skrufest hun også, så nå kommer det til å gå fort i svingene. Vil-bli-ferdig-nå! Det er så spennende med nye møbler, er dere ikke enige? Kjekt å se at ting begynner å ta form. Klarer nesten ikke vente med å vise resultatet til dere .. Men ting tar tid! Imorgen skal jeg forresten ha min aller første PT time med Maren, gleder meg ihjel! Endelig skal jeg melde meg inn i SATS, hoho! Ha en herlig natt, dere ♥ Vi blir nok sittende oppe å skru noen timer til . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg