Håndskriften min, mobilen min, ønskeliste

Ikke lenge til jeg er halveis i 30 days challengen nå.. Gøy og holde på, og jeg håper dere synes det samme? Her kommer dag 11, 12 og 13 av challengen! (Siden jeg ikke fikk postet igår, og siden mandag tydeligvis ikke ble postet ved en feil .. ) ♥ day 11: Et bilde av håndskriften din Og en liten hilsen til mine fine og trofaste lesere ♥ Jeg synes jo fortsatt at jeg skriver som da jeg var 13 år, men håndskrift er håndskrift, hihi. Og forresten. Jeg er venstrehendt, det visste dere ikke? Har forresten hørt at de som er venstrehendt er de smarteste … ELLER? (Haha, neidaaaa jeg tuller) ♥ day 12: Mobilen din Mobilen min er min aller, aller beste venn. HVA skulle jeg gjort uten den? Jeg bruker den konstant, og det er min nøkkel til kontakt med omverdenen. MÅ ha den. Jeg har faktisk aldri mistet en telefon / blitt frastjelt eller lignende. Og det skal IKKE skje heller, for da vet jeg ikke hva jeg gjør, hihiih. Som dere skjønner så er jeg veldig glad i den ♥ Det er en iPhone 4, av nest gamleste sort, gitt. Den begynner å dra på årene nå, bli litt treg og sånn .. Så nå skal jeg investere i en iphone 5. Så bare si fra om du vil kjøpe en billig iPhone! ♥ day 13: 5 ting du ønsker deg Jeg er ikke så flink på å ønske meg ting, egentlig.. Jeg har det jeg trenger av materielle ting, og er strålende fornøyd med det. Men, jeg ha jo likevel andre typer ønsker da.. ♥ At familien min, pappa, stemor, Oda Sofie, hundene Mikko og Bella, storebror Chris og kjæresten Helene, mamma og bror Andreas, søster Anniken og kjæresten hennes Alexander og storebror Arnt og hans familie skal FLYTTE TIL OSLO, for alltid!! DA hadde jeg blitt verdens lykkeligste jente da.. ♥ At alle mine venninner som bor rundt omkring i Norges land, tar med seg seg selv, familiene sine og flytter hit.

♥ At alle de som jeg er så inderlig glade i, skal være friske livet ut, og leve et langt liv.

♥ At det skal bli slutt på vold og voldtekter, slik man kan gå rundt alene uten å føle seg livredd! ♥ Og til slutt .. Et ønske for alle! At det skal bli en fantastisk sommer for hele Norges land.. JEE! Her er bilder tatt igår, fra terrassen min hjemme. Det er så fantastisk med yrende folkeliv på Tjuvholmen når solen er fremme. Helt supert! Også blir man jo så rastløs når det er så fint vær. Og ikke minst.. GLAD!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg