Hands down mine favoritt produkter of all times!

Annonse i samarbeid med Blivakker. Siden det er “Cyber Monday” så får dere 30-70% på nesten hele butikken, kun idag! Woop woop!


Disse (!) produktene MÅ dere ha til desember, jul. nyttår (og ellers!) Dere VET fra før at jeg sverger til disse produktene. Disse produktene har jeg sverget til i så mange år jeg kan huske. Om jeg får tom for det ene eller det andre, så er det faktisk litt krise. Så derfor har jeg nå funnet ut at jeg må bestille nye produkter hver tredje måned. Da rekker det akkurat til ny runde.

En gyllen brunfarge og glød er for meg et MUST. Ikke bare til fest men også i hverdagen. Men jeg bruker ikke nødvendigvis alle produktene hver eneste dag. Dette er sånn jeg bruker de : 

Hver eneste dag, hver eneste morgen :

Beauty Blur, i fargen latte. HA-LLE-LUJA ♥ Dette er mitt everyday produkt. Jeg er rett og slett avhengig. Denne gir farge, den gir pittelitt dekk (men man føles fortsatt at huden får puste) og den gir en fantastisk GLØD. Jeg våknet om morgenen, tar på fuktighetskrem, og deretter tar jeg på denne. Every.single.day. Den legger liksom grunnlaget. Dere MÅ prøve den. Det er så mange som har blitt helt hektet etter at jeg tipset de om den. Denne varer 3 måneder, så den er ganske drøy heldigvis. Men den er ikke dyr heller, det er det beste av alt!

Som dere ser, så kom nytt produkt akkurat i tide, haha! Aner ikke hvor mange sånne jeg har brukt opp ass. Men det er mange 😀

Produktet får du hos Blivakker – her

Hver eneste gang jeg ikke vil føle meg som ett hvitt laken, men ha en nydelig, naturlig og gyllen farge :

Tan Mousse, i fargen dark, samt tanning-hanske som man MÅ bruke for å påføre den, aldri brukt denne kun med hendene. Det blir så jevnt og fint når man bruker hanske. Dette er min go-to selvbruning for kroppen og det har den vært i alle, alle år. Det fine med denne er at moussen er brun fra før, så du ser hvor du smører, og du blir instant brun. Ofte smører jeg meg kvelden før jeg skal noe – men mest smører jeg meg rett før jeg skal gå. Den lukter selvsagt litt, men den er ikke sjenerende var jeg tenkt på å si. 0 problem å smøre seg med denne 30 minutter før man skal fyke i en middag, på en fest eller lignende. Trust me! Selvsagt blir den mørkere etterhvert som timene går, men det jeg liker med den er at jeg faktisk slipper å vente for og få den første, freshe brunfargen. Jeg har, med hånden på hjertet aldri fått skjolder av denne når den begynner å gå bort, den fader seg bort av seg selv. Superduper ELSK!

Produktet får du hos Blivakker – her / og påføringshanske her

And to top it of whenever you need it : 

Min andre favoritt etter Beauty Bluren : Body Blur, i fargen latte. Dette jenter – er et mirakelprodukt for kroppen som trenger litt ekstra glow. Jeg har ikke ord. Du bruker hansken her også, og du kan velge om du vil påføre kun denne, eller blande den ut i fuktighetskrem for at den skal være litt svakere i fargen. Jeg pleier å bytte litt på, spørs helt hva jeg skal. MEN! Dette er ikke en selvbruning, det er rett og slett en krem med farge, og shimmer, og MED dekk, som gjør at du ser helt vilt fresh ut. Du kan enten velge å bruke den direkte på din naturlige hudfarge, eller du kan top it of med å legge den over selvbruningen. Begge deler er superfresht, sistnevnte kombinasjon bruker jeg alltid når jeg skal ut. Men Body Blur’en kan jeg lett finne på å bruke på en hverdag også om jeg føler for å skinne litt ekstra.

Skal du ut og har bare ben, så skal jeg love deg at du føler at du aldri har hatt freshere ben før. Som nevnt lengre oppe så har den også dekkevne, så man ser nesten photoshoppet ut, for å sette det på spissen.

Produktet får du hos Blivakker – her

Jeg kan faktisk ikke få skrytt disse produktene godt nok i skyene. Hånda på hjertet : Mine beste favoritter over alle andre favoritter i alle alle år. Prøv de og dere vil bli SÅ overrasket (og hooked) ♥

I helgen hadde vi girls night out, Henriette (og mannen Egil har bodd hos meg i helgen) og siden han var på guttejulebord, kjørte vi jentejulebord. Og da ville jeg freshe meg litt ekstra. I helgen smurte jeg hele med mousse, samt at jeg har body blur på beina og brystet. Og selvsagt beauty blur i ansiktet. Glød, glød, glød for alle penga!

Dere får 30 % på alle disse produktene + nesten hele resten av Blivakker idag! Shop i vei! Thank me later, hihi! ♥

13 kommentarer
      1. YES, jeg bruker en mørkere liner, og tapper litt leppestift på leppene. Kommer en sminke-video om to dager som viser hvordan <3 🙂

    1. Hvilket merke er kjolen din? Så fin så du tagget butikken på Instagram, men finner den ikke på nettsiden:(

      1. Kayany heter merket <3 🙂 Så de leier den ut på en ny nettside ; Borrowandstyle_com (på insta) <3

    2. Heia, etter anbefaling fra deg kjøpte jeg beauty blur til ansiktet for ca 1 år siden, og jeg eeelsker den! Brukt flere tuber allerede, den har blitt en stor favoritt jeg har nå bestilt tan mousse, og skal teste for første gang Jeg lurer på om den smitter veldig av på sengetøyet? Pleier du å dusje før du legger deg? Eller er ikke det nødvendig?

      Ha en strålende tirsdag

      1. Heiii <3 ÅÅH så herlig, godt og høre du liker den. Den er ELSK. Blir helt stresset når det går tomt, haha.. Var en gang den nye ikke kom frem i posten – det var en kjip uke haha 😀 Jeg smører meg helst dagen før jeg skal noe og dusjer da selvsagt dagen etter, men har også faktisk lagt meg etter at jeg har smurt meg (før jeg har gått ut) og ikke opplevd VELDIG mye. Men selvsagt så blir det litt "misfarging" om lakenet er hvitt. IIK. Best å være på den sikre siden <3

    3. Så fin!
      Ser kjolen er fra Kayany, hvordan str har du i kjolen? Er den oversized eller må man gå opp i str?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg