Hallway

Da er det kanskje på tide å vise gangen ordentlig for første gang! Er langt i fra ferdig altså, men det blir litt sånn. Når man endelig har kommet seg i hus, blir man rett og slett litt “sløv” og må virkelig ta seg litt sammen for å få ting ferdig. Tar det etter sommeren sier jeg, hehe. Utsette, utsette. Tenker ett nytt speil, et stort ett! Med svarte rammer. Tenker planter, flere bilder, hyller. Det skal fylles opp etterhvert, gleder meg til det. Må bare ta ett og ett rom ordentlig fra høsten av og fylle opp ordentlig, for det er noen mangler enda.

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset
Fliser fra Ulfven – Farge på veggen heter Soft Mint – Skyvedører fra Garderobemannen – Skjenk fra Bolia – Lamper Tom Dixon – Posters&Plakater Desenio – Knagg til å henge vesker og jakker på fra Illums Bolighus (usikker på merke her)

Dette blir et gøy høst-prosjekt og gjøre ferdig, yay! Nå vil man helst bare jobbe det man må og komme seg ut i det fantastiske været, går tur med Levibebi, og ikke minst – trene. Vanskelig å få seg selv til og gå i interiørbutikker nå. Nyt sommerdagen ♥

18 kommentarer
    1. Jeg lurer på en ting. Du som er så sosial, ofte på middager og festligheter osv.. hvordan klarer du å holde formen? Jeg føler ofte det å være sosial går på bekostning av å ha “fit-form”

      1. Jeg spiser sunt selv om jeg er på middager 🙂 Og når jeg drikker alkohol går det i tørr hvitvin 🙂 Styrer unna drinker og øl så langt det lar seg gjøre og spiser sunn nattmat i stedet for junk 🙂 Nå trener jeg nesten hver eneste dag, så jeg kan lett unne meg noen middager og alkohol 🙂 <3 Klem

    2. Har du sluttet med mandagsspalten?Savner den.Takk ellers for all positiv energi du sprer.klem fra Julie

    3. Hei Lene!
      Så fint du har det!
      Jeg vurderer slike dører selv – hvor mye betalte du for dem, hvis jeg kan spørre om det?

    4. Hei. Nydelig gang dere har. Og et fantastisk hjem. Takk for inspirasjon! En ting jeg lurer på, hva oppbevarer dere i skjenken i gangen? Luer, votter, skjerf osv?

    5. Hei Lene! Jeg syns dere har det veldig fint, veldig gjennomført stil! Jeg lurer bare på om du har det så ryddig hele tida? Har du noen gode ryddetips i såfall? Jeg føler jeg rydder og rydder men aldri blir ferdig.

      1. HAHA neeeeei jeg har det ikke så ryddig hele tiden, det kan jeg love deg 😀 😀 IIK! Så ingen gode ryddetips herfra dessverre 😀

    6. Hei søta! Så fint skrevet og klokt gjort å ta et oppgjør med seg selv! Jeg er alltid innom deg å leser men grusomt treg på å legge igjen kommentarer (selv om jeg vet hvor hyggelig det er å få selv) ;D hehe! Vi skal rive en halv vegg i stua og jeg går på akkord med mannen ift. Løsning.. Lurer på om speildører som dette kunne vært noe! Lang leveringstid? Hvor mye måtte dere gi ca for 2 stk.? Spesialtilpasser de? 🙂 god klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg