Årets Halloween-fjes!

Hei fredag og hei dere fininger! Jeg sitter på Steam Kaffebar og jobber, ute regner det og er grått. Helt perfekt for en fredagskveld inne med andre ord ♥ I kveld blir det favoritten pulled pork nachos med bbq saus! Har dere noen deilige planer for helgen? Kanskje dere skal feire Halloween? Det gjorde vi på onsdag, så gøy! Halve gleden er jo forberedelsene, sminken, antrekket – alt! Elsker sånt! I år valgte jeg å være klovn. Min fantastiske venninne Tale sminket meg for anledningen. Planen var veldig skummel klovn, men det ble en helomvending, så den ble sånn i stedet! Så fornøyd!

Kostymet er fra HM. Så søtt! Kjøpte lyseblå linser også! Afro og sølvspray for anledningen og ballong som matchet fra Festlige Ting ♥ En veldig gøy kveld! Jeg måtte ligge ganske lenge under vann i badekaret for å få ut både krøller og glitter for å si det sånn. Men det var det verdt!

Jeg tok ikke så mange bilder – men på høyepunkter på IG så ligger det en del videoer fra festen! Folk tok den helt ut og det synes jeg er SÅ KULT! Det var Alexandra Joner og kjæresten Runar som hadde sin årlige fest – og SE så rå de var! WINNING!

Helt rått!

Nå skal jeg jobbe videre før det er helg. Ønsker dere en fin en ♥

20 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂
      Synes du er så fin på håret for tiden, og tenker å bruke bilde av hvordan du har håret nå som inspirasjon når jeg skal til frisøren neste uke.
      Kunne du laget en video der du viser hvordan du krøller håret til daglig? 🙂

    2. Kostymet ditt fra i går, hvor har du fått tak i det? Planen var å være spådame på en fest jeg skal på, men finner ikke kostyme jeg liker. Ditt var bare helt perfekt, akkurat som jeg så for meg 🙂

      1. Hei! Vi satte det bare sammen selv. Topp og belte fra Bik Bok, og fant stoff til hodeplagget og skjørtet på Rainbow, stoff butikk 🙂 <3

        1. Døds fint! Hvis du ikke har tenkt å bruke det stoffet igjen, ville du vært interessert i å selge det? Kan selvfølgelig kjøpe nytt, men gjenbruk er alltid bra!

    3. God kveld
      Hvilken størrelse har du i den beige fuskepels jakken fra Zara? Er den stor eller liten i størrelsen? Takk for svar :)) Ha en superfin søndagskveld videre.

      1. Hei! Jeg har medium, men jeg liker at sånne jakker er store 🙂 Vil si den er normal! Prøvde både xs og s i butikken. Stor klem!

    4. Du er herlig inspirasjon! Digger rett og slett stilen din, både når det kommer til oppussing, interiør, make-up, klær og styling. Kan jeg spørre hvor vinglassene dine kommer fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg