Hallo!

Titter innom for å ønske mine fine lesere en kjempefin dag ♥ Klokken 08 idag tidlig var jeg på plass hos tannlegen igjen, denne gangen for å bleke tennene – hurra! Jeg måtte jo bare ta bilde, for jeg holdt på å dææævve av meg selv – haha!! Asså – hallo sier jeg bare! Jeg har jo gått til favoritt tannlegen min Lisa Printzell nå siden februar. Grunnen til det er at jeg fikk behandling tidligere som skapte en del problemer, kan man trygt si. Men nå er jeg ferdig behandlet – og feiret med tannbleking! Viser dere resultatet senere ♥ Håper dere fikk dere en god latter . . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg