Hallingskarvet

Igår var jeg og Gard ute i timesvis, nydelig vær selv om det var ganske kald vind her oppe på fjellet. Først gikk vi til toppen av Hallingskarvet, superfin tur, ikke for langt og good trening opp trappene!

Uten navn-3Uten navn-4Uten navn-7Uten navn-8Dette settet fra Fjellreven fikk Gard av meg i bursdagsgave, var det ikke fint? Må ha meg et sånt sett selv også, til flere fjellturer tenker jeg..

Planen var å lunsje på toppen, men det var alt for mye vind så vi måtte snu ned igjen. I stedet dro vi ned til vannet nede i sentrum og grillet pølser på primus der, så kos! Skikkelig friluftsfølelse ♥ Godt med sånne dager.

Uten navn-9Uten navn-10Uten navn-11Uten navn-12Elsker å være på fjellet!

Nå er jeg på vei til Tønsberg for helgen! (Forhåndsskrevet innlegg) Jeg skal nemlig ha solbrillelansering idag! For min nye kolleksjon #shadesofnorwaybyleneorvik ♥ Vi har leid taket av Quality Tønsberg, og skal ha lansering og poolparty, gleder meg helt vilt! Blir i Tønsberg med jentene til søndag, så vi skal bare kose oss hele helgen! Gard får en kompis opp til Geilo, så de skal kose seg å gå i fjellet. Jeg skal tilbake på søndag ♥ Macen er desverre ikke med denne helgen, men har forhåndsskrevet innlegg til dere.

KOS DERE I HELGEN! Kanskje vi sees på Slottsfjell? Håper det!

5 kommentarer
    1. Gratulerer, Lene! 😀 Håper du koser deg her i sommerbyen, hadde vært så fantastisk å få møtt deg i løpet av helga, noen events eller liknende du skal på? Annet enn Slottsfjell.. 🙂

    2. Nyt det! Såg ut som lanseringen gikk veldig bra, såå misunnelig, hihi 😀 Håper du har kost deg masse <3 Helgen her også har vært bra. Tiden går bare alt for fort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg