Halfway through 2017

Hei til dere fra dagens kontor, Kaffebrenneriet (de har den beste kaffen, uten tvil..) Startet dagen tidlig idag, og får så utrolig mye ut av morgenen noe jeg ELSKER. Jeg er et A-menneske og føler meg så bra når jeg får gjort mye før lunsjtider. I går inviterte jeg Henriette og lille Noah (som nå begynner å bli stor, snart 3 år!) på overnattingsbesøk. Og når han var sovnet i Lene sin dobbeltseng, kom Malene og joinet oss. Jentekveld og kvalitetstid. Både jeg, Henriette, Noah og Levi var våken kl 07 idag. Så frokostkos, tur med Levi og Noah på sparkesykkel før klokken rundet 08! Nå har jeg vært på PT time, og nyter en kaffe mens jeg jobber ♥ Senere idag går turen oppi marka med Levi. Vi har gått lange, deilige turer hver dag i det fine været. Elsk!

Jeg fikk for meg at jeg så gjerne ville lage en oppsummering av året 2017 hittil! Året hittil har både bydd på oppturer og nedturer, men heldigvis mer oppturer enn nedturer – og jeg har det så fint nå! Elsker livet, og Oslo og alt som hører til! Happygal! Jeg har i hvertfall fått utrolig mye ut av dette halvåret, og det er jeg så utrolig takknemlig og glad for.

Her er årets reiser og noen av høydepunktene hittil i år. Gleder meg til fortsettelsen!

Bangkok

Phuket

Puerto Rico – Vieques

Feiret mine 30 år!

Hemsedaltur og ski med jentene! Gabrielle, Kine, Kim, Camilla og Marie ♥

NYC – tur med Maria

På Hovden med en super gjeng. Hele 8 stykker var vi. Så kos!

Dubai med Maria

Var på photoshoot til den nye kolleksjonen min. I Marbella

Påsken med Kari og Renate i Hemsedal

Solgte leiligheten min i mars!

Lanserte min fjerde Lene Orvik kolleksjon i mai …

…og var rundt om på lanseringseventer

Kjøpte ny leilighet – Flyttet ut av den gamle – Og inn i ny mens jeg venter på overtagelse

Frankrike sammen med Helen

♥ FOR ET HALVÅR!!!

Ja, jeg opplever mye, gjør mye, og reiser mye! Og jeg vet det er mange som klør seg i hodet av tempoet mitt. Jeg er fri, og frank – og det er sånn JEG vil ha det nå! Jeg gjør alt dette, samtidig som at jeg har flere forskjellige prosjekter for hånd til enhver tid! Tiden min står aldri stille, og det elsker jeg. Det er sånn jeg vil ha det, og sånn jeg vil leve livet mitt akkurat nå! Jobben er med meg overalt, og jeg er veldig heldig som har det sånn! Jeg leverer alltid når det kommer til jobb, fordi jeg er strukturert og har mål og mening med det jeg gjør. Jeg klarer å kombinere og prioritere jobb, reiser, det sosiale liv, tid med Levi, med venner, trening, fokus på sunn mat, hjemmekvelder/dager, og tar ellers godt vare på meg selv om de rundt meg til en hver tid. Man lever bare én gang, og jeg vil alltid gjøre det beste ut av livet mitt mens jeg kan. Man er heldigvis sjef i sitt eget liv. Og når jeg en gang i fremtiden forhåpentligvis sitter med mann, barn, hus og hage – kan jeg alltid smile og se tilbake på det eventyrlige livet jeg levde før jeg slo meg til ro! Deilig ♥

15 kommentarer
    1. Du er så nydelig, og sprer så mye god energi og glede. Aldri slutt med det! Blir alltid så glad av å titte innom bloggen din 🙂 Synes også du skriver så koselig, altså veldig “ekte” om du skjønner – du bruker ikke et stivt språk og pynter på sannheten, noe jeg liker veldig godt.

      MÅ bare spørre og. De beige skoene (som er hel i front, du har dem ved siden av solsengen på bildet fra Dubai). Er de gode og gå i? Og hvordan er de i str? Har siklet på de en eevighet nå!

      Stor klem <3

    2. Det badekaret dere hadde i hagen i Phuket eeeer så lekkert. Vil ha sånn selv når jeg skal kjøpe hus en gang..

      Og ja..jeg er og nysgjerrig på hvordan det går i forhold til Levi..Har dere funnet nye eiere eller har dere tatt en ny beslutning om å beholde henne likevel? Finne nye eiere tar jo tid, man vil jo finne den rette for dem. Men jeg er så nysgjerrigper alikevel, høhø. Skulle gjeeerne ha tatt over jeg, bare synd tidspunktet er så grisadårlig for meg akkurat nå.

      1. Ja det er helt magisk! 🙂 Jeg skal fortelle dere om Levi etterhvert! Enn så lenge NYTER vi tiden sammen :-* Klem til deg

    3. Jeg har troen på at du også finner den store kjærligheten til slutt <3
      Bare prøv å gjøre det beste ut av tiden din så lenge, hold deg opptatt med trening, venner, reiser, så dukker han nok opp til slutt 😀 Noen av de parene jeg beundrer mest fant hverandre i en alder av 40… så det er håp så lenge man lever 🙂

      1. Hehe <3 Ja, jeg har troen. Når man ikke leter, finner man :- Og jeg stresser ikke :-* Men takk for at du er søt 🙂

    4. Jeg må bare si at du inspirerer meg virkelig! Jeg fyller 30 nå i sommer, noe jeg har stresset ganske mye over. Jeg har slitt mye med depresjon de siste ti årene og føler at jeg har gått glipp av veldig mye. Nå når jeg endelig har det bra nok til å virkelig leve livet mitt har jeg følt veldig på det at jeg føler meg for gammel, og har stresset mye over at jeg er den eneste single av mine jevnaldrende venninner. Men når jeg ser hvordan du nyter livet og utnytter alt det har å by på til det fulle tenker jeg jo ikke at du er for gammel i det hele tatt! Jeg blir bare inspirert, og tenker at hvis du kan, kan jeg! Tusen takk♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg