Hairextensions konkurranse! AVSLUTTET

Siden jeg setter så stor pris på dere, kjører jeg nå igang en hairextensions konkurranse, hurra hurra hurra! Jeg kårer èn vinner som får velge mellom microring hairextensions, eller clips fra Locks & Bonds – som i mine øyne har verdens beste hairextensionskvalitet. Det du må gjøre : 1. Fortelle meg hvorfor akkurat DU fortjener å vinne hairextensions. 2. Gå inn gjennom linken HER, å fortelle hvilke type extensions du kunne tenke deg. Visst dere lurer på ting rundt dette, kan dere klikke dere inn å lese om det under kategorier. Der står det meste. Måtte den beste vinne ! Ps: Fantastien har ingen grenser, hadde vært artig med litt komiske innlegg også, hihi.. Så dikt i vei. Eller ikke? LYKKE TIL!

Her har jeg forresten clips. I heart this hair.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg