HAIREXTENSIONS!

Jippi – nå kommer det snart nytt hår i posten!! Og jeg fikk det! Så utrolig GØY!

Det er fortsatt det samme håret som jeg har i nå, jeg liker microringer veldig godt – og er kjempe fornøyd!

Jeg har jo linket dere til ebay før, men her får dere en direkte link til hjemmesiden deres – det koster det samme om dere bestiller på nettsiden  –  og det er jo mye enklere for dere – siden det ikke er alle som har ebay !

LOCKSANDBONDS.COM

Jeg har hatt mitt hår i ca 3 mnd nå, og er super fornøyd! Kvaliteten er fortsatt kjempe bra!

Love love love! Må prøves..

Bilde fra tidligere i kveld..

Nå må jeg legge meg, skal opp grytidlig i morgen – da har BIK BOK – 50% på ALLE varer !!
LØP OG KJØP søtinger !!

Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg