Hair routine

AnnonseUten navn-7 Uten navn-8
♥ Favoritter

1 & 2 – The Gold Shampo og The Gold Mask fra Miriam Quevedo – verdens deiligste shampo og balsam med en nydelig og fresh lukt. Fungerer utrolig godt til mitt eget- og extensionshåret, blir mykt og deilig og lukter nydelig etterpå!

3 – The Gold Oil – en varmebeskyttende olje, med gullshimmer. Bruker den i vått hår og tørt før jeg bruker rettetang eller krølltang. Lukter himmelsk!

Har fått en rabattkode av Makestyle hvor jeg får lov å gi dere – 15 % rabatt på alle Miriam Quevedo produkter, alle produktene kan du se her. Og koden er : Miriam

4 – Masque Vitalite – Hårmaske/kur som jeg bruker noen ganger i uken, lar den virke en stund mens jeg dusjer. Denne er superbillig for å være så stor, og jeg synes den er ganske drøy i bruk også.

5 – GB Repair & Style Mousse – en Mousse som er god å ha i nyvasket hår, gjerne før man føner det. Den beskytter håret, i tillegg til at det gjør det mye enklere å style/håndtere håret. Jeg har veldig glatt hår, og irriterer meg over at jeg har hold i det når jeg skal style, derfor synes jeg denne fungerer veldig godt feks i hodebunnen, det blir ikke like glatt og flatt som det vanligvis er. Uten navn-12Uten navn-9Uten navn-10Bodywrap her – hairwrap her

Bodywrap er fin å bruke som håndkle, og har knapp slik den sitter godt, og ikke faller ned. Hairwrapen er fin å bruke når man vil tørke håret (istedet for håndkle) har også knapp med strikk som gjør at den ikke faller ned, denne er også super å bruke når man bare skal legge makeup og ikke vil ha håret i ansiktet ♥

Vi nærmer oss snart Hønefoss, men hører på radioen at køene er milevis lange, så vi må nok smøre oss med en (eller to) porsjoner med tålmodighet. Jeg skal rett på et event til en samarbeidspartner i tillegg, så har allerede dårlig tid, hehe. Håpløst, men men – jeg har i det minste den beste turkameraten ved siden av meg, så jeg klager ikke ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg