Hair Luxious

Annonse – i samarbeid med Good For Me og Hair Luxious


Sunt, sterkt og friskt hår er et absolutt must for meg!

For dere som så hair-tutorialen jeg laget forrige uke, så fikk dere sikkert med dere at håret mitt for en stund siden knakk rett av på toppen. For første gang på så mange år jeg kan huske så hadde jeg endelig kommet i mål med dette ; at alt hår skulle ha samme lengde, til og med luggen (ja for vi vet vet alle hvor vanskelig den er å spare ut?) I think yes. Jeg var overlykkelig for at jeg endelig hadde nådd målet, og frisørene lige så! Men så fant jeg ut at jeg skulle begynne å krølle “Sandy-type” krøller ganske hyppig, med en krølltang på høyeste varme. For å si det sånn, så gjør jeg ALDRI det igjen. Luggen, samt håret på toppen knakk rett av. Det er godt man lærer av sine feil, og det er godt man kan komme seg på fornuftig spor igjen.

Fra nå av er det 150-180 grader max, og ikke en grad mer! Man får jo litt smålig panikk når man ser at det sunne håret som en gang var 100% sunt – ikke er det lengre! Men heldigvis så finnes det hjelpemidler i tillegg til sunn fornuft. Og det er søte, rosa, små piller på boks!

Hair Luxious gjør underverker, synes nå jeg! Håret knakk rundt omkring slutten av august / begynnelsen av september, og det har blitt ganske langt på veldig kort tid!
Husk at alt av produkter man putter i samt varmebehandling sliter på håret, vær forsiktig og tenk litt over hvilken slitasje du utsetter det for. Ei litta rosa pille vil også hjelpe deg på vei. Jeg var hos frisøren min forrige tirsdag og hun kommenterte at håret mitt er supertykt, og at det har vokst ganske bra på kort tid! Det liker vi å høre! ♥

Dere får 50% på første boks av Hair Luxious ved å bruke kode “LENE50”. Det er absolutt verdt å prøve jenter ♥ (Koden er gyldig til 18 november) Kan også nevne at produktet er anbefalt av flere av norges fremste frisører.

Noen andre som har prøvd og har gode erfaringer her? ♥ LOVE!

5 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂

      Du gir så mye inspirasjon både når det kommer til interiør og skjønnhet. Jeg blar ofte tilbake i arkivet ditt for mer inspirasjon, selvom jeg har lest innleggene opp til flere ganger før. Nå som det nærmer seg jul igjen lurer jeg veldig på hvor fjorårets juletre var fra? Og hvilke lys du brukte?

      Jeg lurer også på hva du tenkte om å ha en vegg i svart og resten hvitt, hva gjorde dette med romfølelsen? Kunne det føles for mørkt noen ganger?

      Klem

      1. Hei Ida – så hyggelig <3 Så skjønn du eeer! Så hyggelig å høre! Jeg husker ikke helt faktisk, men en eller annen "plantasjen" lignende butikk på Nordstrand. Lysene fulgte med 🙂 Veldig enkelt og greit. Synes det er fint med kun lys til stilen jeg har hjemme 🙂

        Nei, ikke for mørkt – men svart er jo litt "hardt" .. Uansett en dødskul kontrast og hadde masse glede av den svarte veggen til det hvite 🙂

    2. Jeg startet med de for en uke siden og de skal få en sjangs i to måneder..

      Hvis det ikke er noe forskjell da bestiller jeg ikke flere. Kunne også ha en bedre smak på de lukter gammelt møkkete hår av de.

      Jeg har virkelig tynt dritt hår (unnskyld utrykket men det er sant)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg