Hair Luxious

Reklame i samarbeid med Good For Me / Hair Luxious


Det er så viktig for meg at håret mitt er sunt, sterkt og friskt! Da er det så mye lettere å føle seg fresh på håret og lage fine frisyrer som gjør at man føler seg enda freshere. YES! ♥

For noen uker siden skrev jeg jo om hvor viktig det er for meg med sunt, sterkt og friskt hår. Jeg har jo, heldigvis nå lært meg dette med at man ikke skal bruke for mye varme på håret, for da knekker det rett av. Det har jeg fått erfare på den “harde måten.” Heldigvis i tillegg til sunn fornuft som jeg nå har fått banket inn så har Good For Me anbefalt meg å bruke Hair Luxious for å styrke håret. Jeg har samarbeidet med Good For Me i mange år og har veldig god erfaring med produktene deres. Hair Luxious anbefales av flere a v landets fremste frisører, og min bestis Malene selger det også i sin salong. Da føler jeg meg enda tryggere på at det fungerer ♥

Hair Luxious får du ved å klikke deg inn her – og jeg  hører rykter om at det vil vanke noen gode tilbud til dere der ♥

Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg føler håret på toppen har vokst relativt mye de siste ukene!

God mandagskveld og riktig fin uke til alle ♥

8 kommentarer
      1. Tusen takk! Jeg bruker litt forskjellig, men både NYC og MAC har øyenskygger i orangeshimmer-ish og burgunder. Jeg bruker en blanding 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg