Hair jewellery

Hei hjerter! En herlig søndagsmorgen her i Ålesund, solen titter frem – jeg og min kjære våknet utvilt og har nettopp spist en god frokost. Idag skal vi bare nyte fridagen sammen. Igår hadde vi en rolig lørdagskveld med film, god mat og godteri – deilig med avslapping. Siden det var så mange som gjerne ville se “hårsmykkene,” tenkte jeg å vise de til dere nå  . . Ikke helt sikker på i hvilken anledning jeg evt kommer til å bruke de, men . .   Litt fint, og litt rart. Men kult :-* Eller hva synes dere? Yes or no? Jeg kjøpte mine hos Glitter, tror de kostet 80,- pr stk. Litt gøy å eksprimentere med! Nå skal jeg og min kjære være litt aktive, og komme oss ut i sola! Håper dagen deres er fin fine leserene mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg