Hade finebilen

Åh, nå er vi så mette at vi snart ruller ut av sofaen. Har nettopp spist et herremåltid, raclette once again. Med biffkjøtt, pølse, bernaise- og peppersaus, squash, paprika, løk, ost og poteter. Så var vi så sultne at vi rett og slett slukte maten. Og nå – på tide med skikkelig kosekveld med film og godterier. Det har jeg virkelig savnet mens jeg har vært i Oslo, på menyen står nyeste Varg Veum og The Grey. Idag har det som sagt vært strålende fint vær, og da fikk jeg endelig tatt i bruk den nye shortsen min fra Gina som jeg elsker ♥ Topp H&M // Briller H&M // Skjorte BIK BOK Idag har jeg bare jobbet, solt meg litt, så har vi fyllt kjøleskapet til randen og vært en tur hos svigers. Bilen er nemlig solgt nå, så vi måtte shine den litt. Snufs . . Vi er jo glade, for det var jo dette vi ville – men det er jaggu trist å skulle gi fra seg bilen gjennom 5 år til noen andre. Buuuu! Hade da finebilen min. *Felle en tåre* Håper den nye eieren din behandler deg fint ♥ Håper dere har en herlig fredagskveld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg