Gullruten 2011

FOR en perfekt og herlig kveld vi hadde igår. Gøy å våkne opp tre stykker på samme rom, bare se på hverandre – og bryte ut i latter. Vi har mimret om gårsdagen i flere timer nå, et godt tegn på at vi koste oss. Tusen tusen takk til miinto som ordnet med billetter til både Gullruten, og afterparty. Dere er fantastisk. Besøk siden deres her. Vi vant til og med pris! ……….. Neida. Joda. Neida. Men vi fikk låne Truls sin. Kvelden begynte med at jeg dro for å møte verdens vakreste Annette, vi skulle slå følge til Grieghallen. Fullstendig stashet, og uvitende om at det noen minutter senere skulle HØLJE ned. Ikke bra. I det hele tatt. Vi sprang som gale i våre 15 cm høye heels, med en liten veske over hodet. Jeg burde skjønt at jeg skulle tatt med meg paraplyen i vesken. Det er Bergen, liksom  – hihi. Når vi endelig kom frem til den røde løperen, fikk vi beskjed om at der kom vi ikke inn med våre typer billetter, haha. FLAUT. Så vi måtte løpe helt tilbake til andre siden av Grieghallen. Da vi omsider kom oss inn, den riktige inngangen – så vi nok ut som to druknede katter. Men – la gå. Jeg og Annette hadde det så gøy igår under gullruten, koset oss gjorde vi! Kom på tv gjorde  vi og. YES! Hehe. Neida.. Joda. Det var så koselig å endelig få møte Ulrikke og Cathrine. FOR noen skjønne og herlige jenter! Og så kom mine kjære, også. De var så glade for å få bli med på afterpartyet! Malene og Helen – mine bestiser. I love you. Var ikke Annette sin kjole stunning?? Hun er så FIN. Det skulle ikke være lett å komme på do i Grieghallen, vi sto faktisk i dokø i 25 minutter! Ja, jeg tok tiden… Møtte Linni også – hun er virkelig like skjønn som hun ser ut. Så positiv og morsom. Ville ikke ha vært foruten kvelden igår, og idag venter nye eventyr! Så vil jeg bare si hvor smigret jeg er over hvor søte lesere jeg har! Møtte mange av dere igår, og dere virker bare så herlige. Gøy at dere kommer bort og tar kontakt. Det liker jeg! Dere er søte. Have a lovely day.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg