GULL

Kampen er over, og Ålesund stakk av med cupfinale gullet! Wuhu! Nå er vi på vei hjem, så vi har vel en 7 timer foran oss i bil. GJESP.. Men, det er jo faktisk litt koselig også, musikk og bare avslapping. Snart skal vi stoppe for å få i oss noe mat. Det blir rett hjem og legge seg, og opp tidlig på jobb imorgen! Gleder meg, vi skal filme ny videoblogg for AMFI Moa. Og denne uken blir det muligens tid til litt kokkelering. Wii, er så mye bedre å lage mat til to. Utenfor Ullevaal stadion sammen med svigers, Tone, Daniel, Rolf Ivar og Sander. Tilskuere på kampen var litt over 25.000. Det får meg virkelig til å tenke på faktisk hvor mange lesere jeg har!! ÆÆÆ. Jeg har rundt 26.000 daglig, så litt mer enn det som var på station. Rørende synes jeg. Og uvirkelig.. :* Dere er best.. Ihi Elsker den nye jakken min !! Fra Nowhere. Og de nye skoene jeg kjøpte meg igår, men de viste ikke så godt på disse bildene ser jeg.. Jakken er herfra (annonse) // Sko Din Sko // Veske Modekungen // Lue Cubus OG DERE! Det er fortsatt mulig å bli med i konkurransen!! 2 stykker kan vinne gavekort fra 1500,- hos Miinto! RÅBRA. Delta HER Nyt søndagen :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg