Guess where I am going?

Gleder meg til å komme hjem, men kjenner likevel det er litt trist og forlate leiligheten .. Jeg koser meg sånn her :-* Er det noe jeg elsker fortiden, så er det hvitt, beige, grått og alle disse delikate fargene, blir så glad av de!! Får jo nesten med dere hele episoden av God Morgen Norge i bakgrunnen her, haha … Skjørt Style By Marina / Genser BIK BOK (gammel) / Øredobber & smykke herfra Nå skal jeg drasse med meg en sikkert alt for tung koffert til flytoget! Det snør ute – så det er jo litt koselig. I Ålesund blåser det kraftig, og det gjør at jeg gruer meg litt til flyturen, så kryss fingrene søte jenter :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg