Gucci Guilty Stud : Konkurranse avsluttet

Annonse I samarbeid med Gucci, har jeg fått lov å dele ut min nye favorittparfyme til mine fine lesere. Både til han og henne ♥

Har du lyst å vinne? Jeg deler ut 10 gavepakker!

Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet, og si fra om du ønsker premie til han- eller til henne. Premiene : ♥ Til han : Gucci Guilty Stud male fragrance
+ Gucci Guilty 50Ml Shower Gel
+ Gucci Guilty Massage Oil 8ml

♥ Til henne : Gucci Guilty Stud female fragrance
+ Gucci Guilty 100Ml Body Lotion
+ Gucci Guilty 50Ml Shower Gel Digger designet på disse. Så eksklusive, og luktene .. Mm ♥ Gard har Gucci Guilty fra før, og jeg har blitt fullstendig hekta på min Gucci, elsker den!

Parfymene er prydet med mer enn 400 nagler per flaske for å hedre Gucci sin glamorøse rock attitude. Gucci’s creative director sier at hun alltid har hatt en forkjærlighet for det rocke-estetiske, og det er en konstant kilde for inspirasjon for henne. Hun liker å tenke på Gucci Guilty Stud som rock fanget i en falkong. Gucci Guilty Pour Femme er en varm og slående parfyme, mens Gucci Guilty Pour Homme er en aromatisk duft som forfører.  Se mer, og les om parfymene her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg