Grilled cheese sandwich

Gooood søndag dere vakringer! Beklager så mye sen oppdatering fra denne kanten, vi sov litt lenge idag, og deretter dro jeg rett på lunsj på Døgnvill med jentene! Burger og brus, jada – nydelig start på søndagen ♥

Etter lunsj kjørte jeg Helen på jobb til Rikshospitalet og siden har jeg og Gard vært ute for å kjøpe julegaver, kom akkurat inn døren her! Håper dere har hatt en gøy helg? På fredag var jeg på Ugly Christmas Sweater julebord, og i går arrangerte jeg julebord for jentene på Bar Bygdøy Allé. Det har vært en supermorsom helg! Hadde 8 retters middag både fredag og lørdag, og i går hadde vi diverse leker som fikk magemusklene i sving, herlig! A weekend to remember. Nå koser jeg meg under pleddet i sofaen med godteposten, Gard fyker rundt her for å ordne til fyr i peisen, og Liverpool kampen står selvfølgelig på.. (Mannfolk…)

Over til overskriften, jeg har så innmari lyst å dele verdens beste ostesmørbrød med dere. Når bestemor levde, laget hun alltid sånne til meg når jeg var på besøk, det aller beste jeg vet – og få ting slår disse smørbrødene her. Dere må jo bare bestemme dere for hva dere selv ønsker å ha på, men det er tilberedningen som gjør susen her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA• Ha godt med meierismør i stekepanna, la det smelte
• Strø over salt
• Lag til ostesmørbrødene slik du ønsker de
• Min favoritt er : Smør, vossafår, ketchup og masse ost. Jarlsberg og Gräddost er nydelig!
• Skru plata til middels varme og legg smørbrødene i panna
• Ha over lokk, og vent til osten har smeltet helt. (Pass litt på underveis slik det ikke svir seg under)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOg voila – du har de sprøeste og diggeste ostesmørbrødene du kan tenke deg, salt skorpe og nydelig smeltet ost! Perfekt søndagsmat? ♥ Enjoy!

4 kommentarer
    1. Det så nydelig ut 🙂

      Har du lyst til å komme med et råd?:) Vi får ei lita jente om 2-3 uker og har satt oss helt fast når det kommer til navn. Vi kunne tenke oss et navn som passer litt internasjonalt, men samtidig ikke fremmed i Norge.. Tips ? 🙂

      1. Heia! Så koooselig 🙂 Lykke til med fødselen <3 <3 Så spennende!! Hmm, jeg er ikke så god og kreativ på navn, det skal jeg ærlig innrømme.. 🙂 Men jeg synes Lykke er veldig fint <3 Men det passer ikke så godt internasjonalt kanskje, hehe.. Tror jeg må sette meg litt inn i det om jeg skal finne noe <3 Håper dere finner det riktige navnet til den lille tulla deres <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg