Grey on grey

Nå er jeg på vei bort på Peppes Pizza på Aker Brygge for å møte fine bloggjenter! Vi skal spise pizza sammen, også kommer det litt konkurranser og innlegg til dere også etterhvert. Gleder meg til å spise, og skravle med disse jentene. Noen har jeg jo møtt før, men ikke alle. Så det blir gøy ♥ Alltid gøy med nye bekjentskaper! Idag har jeg på meg Lise jacket og Trine skirt fra Styleway, og sko fra Jeffrey Campbell. Vesken er fra Carla Sade. Malene som har tatt bildene idag, hun er så flink med kamera ♥ Godt å ha en sånn god roomie! Nå skal jeg løpe ned til de andre, vi skrives!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg