Grey hunters

GOOD MORNING! Idag gikk jeg til jobb, herlig og forfriskende. Det har vært så utrolig dårlig vær her siste dagene. Regn, vind, surt og ekkelt .. Men idag var det bare helt herlig ute. Mildt og fint. Og litt julete.. Christmastime ( uten snø . . ) Kjempefint uansett da. Til dager som igår og dagene før, er det deilig og ha ordentlig skotøy, spesiellt når det regner som verst . . Og jeg har fått meg nye hunters! Elsker fargen. Og så synes jeg de funker kjempebra når det er mye snø også, så lenge man har tykke ullsokker i. Jeg har svarte fra før, men disse kicker lett ut de sorte. Søte, ikke sant? Jeg er klar for både snø og regn jeg nå, altså! Vi selger de forresten på verdens beste miinto.no, og du finner de HER. Nå får jeg jobbe på her, mye og gjøre. Etter jobb skal jeg ut og spise sammen med søte jenter, også skal vi på intimkonsert med kompisen vår Martin! Gleder meg masse til kvelden. Ha det fint så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg