Green tuesday

Uten navn-9
Uten navn-11
♥ Du trenger :

150 gram Cottage Cheese
1/4 banan
1-2 ss vanilje Kesam
1 avocado
Isbiter
Vann

Uten navn-10Ordentlig kos på en tirsdagsmorgen, akkurat det jeg trengte idag! Kos, men likevel så sunt! Masse fett og proteiner i frokosten, herlig! Idag skal jeg ha hjemmekontor hele dagen, har ett mål – og det er å få unna hele to do listen min idag. Den hoper seg veldig opp, alltid nye ting som addes, og ikke alltid tiden strekker til slik jeg får  gjort alt. Men nå – NÅ skal det bli gjort. Godt med en sånn dag da man bare kan få bort alt som henger over en, og så kan man starte på blanke ark dagen etter!

Håper dere liker smoothien!

24 kommentarer
    1. Det så super digg ut! Håper du ser bort ifra noen av kommentarene du har fått, og fortsetter med masse deilige og sunne oppskrifter, og oppdateringer ang kostholdet, hva du syntes, hvordan du føler det går osv! Super motivasjon for oss som tenker på det samme nå mot våren og sommeren 🙂

    2. Den smoothien så veldig god ut, skal prøves i morgen! :)Jeg synes det er bra du av og til legger ut hva du har spist iløpet av en dag, gir inspirasjon til å prøve nye “retter” til måltidene. Jeg bruker ellers nesten bare spise det samme hver dag til frokost/lunsj og blir fort litt kjedelig da. Nårtid imellom disse måltidene trener du?

    3. Smoothie er en genial måte å få i seg masse næringsstoffer i ett 🙂 er oppskriften for en person eller to? Jeg er nysgjerrig på om du merker noen endringer etterhvert som du spiser sunnere? Mer energi, bedre mage osv? 😀

    4. Den smoothien skal jeg prøve 😀 så veldig god ut! Spiser du aldri snop eller, eller spiser du det fortsatt i helgene ? 🙂 Spiser lite karbo selv men i helgene må jeg ha det haha!

    5. Heisann Lene, jeg bare lurte på hvilken tv-benk dere har i leiligheten? Jeg tror forresten du aldri har vist bilder av tv-kroken, er det noe du kan gjøre? 🙂

    6. Hei Lene! Digger slike innlegg som dette, tips til hva en kan erstatte bananen med om man går på lavkarbo? Sikkert teit spm men spør allikevel 😉

    7. Jeg digger deg <3 Med fare for å høre ut som verdens største stalker (jeg kommer vel ikke helt unna med DEN nå da!), så skulle jeg gjerne hatt en kveld med deg hvor vi bare kunne utveksle groviser (hinter til venninnne dine som skrev om deg for litt siden!)! Haha! Som nordlending på østlandet føler jeg meg dønn alene om den slags! 😀 Ha en fin tirsdag Lene!

    8. Denne skal jeg lage i mrg, takk for oppskriften 🙂 Men, hvor er disse fine smoothieglassene fra, vil ha slike jeg også 🙂 Klem fra meg.

    9. Åh den så SUPER god ut!! Du tar så lekre bilder!! Må ut å handle jeg nå, både avocado og glass fra IKEA. Du inspirerer altså.. 😉

    10. Hei igjen! hvor mye vann og isbiter bruker du i? Den så kjempegod ut! Fortsett å del oppskrifter! Du er en stor inspirasjon på flere områder 🙂 klem ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg