Green sequin dress

GOD SØNDAG! I Oslo våknet vi endelig opp til SN?♥ Så kos! Vi skal straks ut med lille Poco så han får lekt seg i snøen, til nå har vi brukt en stund på å rydde opp etter igår, det så praktisk talt ikke ut her. Et tegn på at kvelden var meget vellykket! Nå lukter det frisk grønnsåpe og vi har nettopp spist en sen frokost. Sov til 11 idag, det var så utrolig deilig.  Kjøpte jo inn noen paljettkjoler til julebordsesongen, og fikk endelig brukt den nydelige grønne igår. Har den i svart og gull også, men angrer på at jeg ikke kjøpte den i blå. Det er så fin rygg på de ♥

Den er fra Nelly, men er utsolgt nå. 

Se den lille søte “familien” da . . Hihi, tror ikke Poco var så fornøyd med at vi hadde fest og 20 personer her hjemme, så da måtte han få massevis av kos og kjærlighet.

Laget forresten masse juletapas igår, og det var helt skrapet når jeg våknet idag- så kommer med tips til oppskrifter o.l senere idag. Guttene venter på meg ute, så jeg får hive meg irundt og kle godt på meg.

Ønsker dere en herlig søndag. Skrives senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg