Green pants

God lørdag, alle ♥ Nå har vi vært i byen en tur, fått unna litt ærender. Ellers idag våknet vi tidlig av solskinn, herlig følelse – og fin start på dagen. Rolf Ivar har vasket alle vindu i hele leiligheten, innvendig og utvendig, og han har til og med vasket hele terrassen. For en mann! Jeg har også bidratt litt da, shinet alle rom i leiligheten, vasket, støvsugd og freshet opp. Ikveld skal vi ut å feire bursdag! Gleder meg masse. Tone blir 30 år imorgen og det skal feires! Vi blir over 40 stk, og Tone har leid lokale – så dette blir storstas. Så nå har jeg ordnet meg til kvelden, og søte Maria har kommet på besøk. Vi skal drikke litt vin før vi drar avgårde. Tørte forresten endelig å våge med ned i de grønne buksene jeg kjøpte for en stund siden. Og i tillegg har jeg og Rolf Ivar vært på ett tak i byen kun for å ta bilder, det var KALDT, oooog høyt ned. Men det var ihvertfall SOL. Bukse BIK BOK // Topp BIK BOK // Sko Nelly // Jakke Zara // Veske Cubus // Solbriller BIK BOK Hva synes dere? Ha en herlig kveld  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg