Green Mango

Solen stråler, og søndagen er så fin! Våknet frisk og opplagt, og full i energi  ♥ Har tatt i bruk den fine gaven jeg fikk av Carina, søskenbarnet til Malene til bursdagen min idag, store tekopper er det beste som finnes, det er så kos. Og mango teen fra Indiska er nydelig god. Og så kommer den i så fin forpakkning. Synes dere ikke? Koppen er også fra Indiska. Smile – it’s sunday! Og idag skal jeg og Malene på ishockey kamp, aldri vært på det før – så det gleder jeg meg massevis til. Også håper jeg 500 jenter møter opp, slik at min venninne Anette-Marie ikke taper veddemålet hun har mot de. IIK, heier på henne ihvertfall – ellers må hun dele ut en pris i bare undertøyet stakkar. Håper solen stråler hos dere også idag, og at dere får den fineste søndagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg