Green dress

God morgen! Eller for min del er det snart god dag, har vært våken siden klokken 9. Og nå har alle jentene kommet oppi sengen. Koser oss! Etter vi hadde spist oss alt for mette igår, spilte vi en runde Alias, det er det gøyeste spillet jeg vet. Så koste vi oss med vin, og tok en liten tur på byen. En veldig fin kveld. Koskoskos! Vi fant ut klokken halv tolv igår at vi skulle ta oss en tur ut, så da endte alle 4 på badet for fiksings. Og hvem måtte fikse alle? Både hår og sminke? Jo, jeg. Men merkelig nok kom vi oss ut før klokken ett. Bare kjekt og kunne fikse godjentene mine, selv om de er like nydelig uten :-* Jeg hoppet i en av de nye Zara kjolene mine med åpen rygg. skal jeg starte dagen med å lage nydelig frokost til jentene mine. Egg, bacon, appelsinjuice og ferske rundstykker. Gleder meg til lørdagskos.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg