Green

God morgen sweets! Nå har jeg holdt på alt for lenge og makket med dataen, prøver å laste opp en gammel sang (som jeg spilte inn da jeg var 12-13 år) til dere. Men NEI, vil bare ikke samarbeide. Håper jeg får det til senere idag. Hadde vært gøy og vist dere! Igår ble det en liten tur ut med jentene, det er jo det helgen er til for – er det ikke ? Og vi hadde det så gøy! Jeg elsker disse kjolene. Samme som jeg hadde på fredag. Fra BIK BOK. Nå skal jeg ut på en aldri så liten kjøretur! Det er faktisk SOL idag, jippi! Herlig søndag til dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg