Great Gatsby

SØNDAG! Hei ♥ Vi har flyttet inn! Sykt å tenke på. Hatt vår første natt i ny leilighet, yay! Endelig. Selv om vi bor i et fullstendig kaos, så er det søren meg godt å føle seg hjemme igjen. Gleder meg til å få tatt litt bilder til dere ila dagen, vi må bare få kommet oss litt ordentlig i orden først. Stue og spisestue blir først prioritert og vi har allerede pakket opp sofa og stoler! Badet er jo forsåvidt ferdig, bortsett fra litt planer og andre ting som skal inn etterhvert. Dusjet for første gang her i går, og dusjen er aaaaamazing! Ble så glad jeg da, hehe. I kveld skal vi ta vårt første bad også, gledes ♥ Kjøkkenet is a mess, det er ikke ferdig, men vi har en flislegger som jobber med kjøkkenøya, og ellers er det flyttekasser og kaos i resten av leiligheten. Sånn er det! Vi skal likevel unne oss en ordentlig påskeferie, så får vi ta i et ordentlig tak når vi skal tilbake til hverdagen igjen.

Fikk ikke oppdatert i går, det gikk i ett bankende kjør her. På kvelden var jeg ute med jentene og feiret fineste Katrine Sørland! Spiste tapas på Champagneria før vi hadde bord på Monkey Bar. På fredag var jeg på Great Gatsby party med Espen og André! Espen hadde arrangert Great Gatsby party, love it! Elsker temafester altså, er så morro. Når jeg blir 30 til neste år, skal jeg uansett ha temafest!

Jeg gikk for en lys perlekjole med hårbånd og fjær, det gjorde susen synes jeg!
12336103_10156634968645517_377390987_nKjole Ganni – Hårbånd Bik Bok 

Denne kjolen bare elsker jeg, kommer til å bruke den så masse fremover nå mot sommeren og ikke minst – i sommer!

Nå skal jeg komme meg opp av sengen og sette i gang! Gleder meg vilt til å få satt opp alt av møbler i dag! Håper dere har en fin helg? Og regner med dere har påske-planene i orden? Herregud jeg gleder meg til snø, kvik lunsj, solo og påskeegg! Levi skal få kose seg sånn på fjellet ♥

5 kommentarer
    1. Gleder meg til å se bilder fra det nye hjemmet deres. Det er i hvert fall nydelige farger 🙂

      Jeg skriver min egen blogg og håper å komme ut til flest mulig fordi jeg brenner sånn for det jeg skriver om! 🙂 håper noen vil ta en tur innom.

      https://painnsiden.wordpress.com

      Mvh, Thea

    2. Hvor er den gule toppen som du hadde på deg på Snapchat fra? Så veldig fin ut 🙂 fortsatt god helg. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg