Gratulerer med dagen

Til dere mine kjære, trofaste lesere! Håper dere har en kjempefin dag sammen med familie og venner. OG, at dere har fint vær. For her regner det… I tillegg har det vært fryktelig kaldt idag, men vi har sett på toget, og spist alt for mye god mat. Nå venter sofaen for vår del! Kosedag. Vi ble vekt av korpset som duret rundt utenfor her. Jeg (i full panikk) og var sikker på at vi hadde forsovet oss. Men, klokken var heldigvis bare 08.0o.. Så var det bare å komme seg opp, og hoppe i finstasen. Det var forsåvidt opplett og antydninger til fint vær da vi dro hjemmefra, men akkurat da toget begynte å gå – kom regnet. Typisk! Synes det er så gøy når russen styrer på i toget, underholdning! Der var det både musikk, dansing og…. Gutter i Borat badedrakter… Hehe, jeg må le. Liker at folk ikke tar seg selv så høytydelig. Hihi, søte russer. Husker da jeg selv var russ – det var så gøy! Bilen vår het Candyshop (What ?! ) Vi har forresten vært hos mormoren til Rolf Ivar idag, på koltbord. Hun er 85 år, og sprek som en 60 åring! Så søt, og hun serverte nydelig mat til oss. Bortskjemte er vi.. Nå skal jeg og Rolf Ivar synke ned i sofaen, og bli der resten av dagen. HURRA! Romsdalsbunaden min sin. Ha en nydelig 17 mai videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg