GRATULERER MED DAGEN

Gratulerer så mye med dagen til alle mine flotte og fantastiske lesere !! Håper dere får en PERFEKT dag sammen med de dere er glade i. Selv er vi over 30 gjester nå, skåler i champagne og spiser NYDELIG mat! Viser dere bilder imorgen. Igår var det finalen av 4 stjerners, og …. JEG VANT!!!! WIHIII, jeg er SÅÅÅ glad, og trodde IKKE jeg skulle vinne i det hele tatt. Så jeg ble veldig overrasket. Hihi.. En fargerik og happy gjeng, og en glad 4-stjerners middag vinner, knis! Ha det gøy idag, og kos dere max. Håper dere har superfint vært, her er det overskyet men varmt – så vi ønsker solen hjertelig velkommen! SMIIIILE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg